Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#58204Chybí respekt vůči zákazníkům

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2022, před 3 lety

Ruy Alves

Znění stížnosti

Tři balíky k vyzvednutí doma (Balík pro tebe) jsem zaplatil včera přez Internet a přišla správa že si je kurýr PPL vyzvedne dnes od 8 do 18h. Čekal jsem celý den a v 17:20 jsem tam volal. S číslem faktury mi milá paní zjistila že to už dnes nestihnou. Mám si zavolat zítra ráno kdy prý budou mít telefonní číslo kurýra který to vyzvedne. Ztratím tak další den čekáním na Godota?


Produkt

Balík pro tebe.


Požadované řešení

Klienty včas zavolat když se už ví přibližný termín vyzvednutí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2022 14:44, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě a ve slíbeném termínu, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2022 15:10, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.