Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Tři balíky k vyzvednutí doma (Balík pro tebe) jsem zaplatil včera přez Internet a přišla správa že si je kurýr PPL vyzvedne dnes od 8 do 18h. Čekal jsem celý den a v 17:20 jsem tam volal. S číslem faktury mi milá paní zjistila že to už dnes nestihnou. Mám si zavolat zítra ráno kdy prý budou mít telefonní číslo kurýra který to vyzvedne. Ztratím tak další den čekáním na Godota?
Balík pro tebe.
Klienty včas zavolat když se už ví přibližný termín vyzvednutí.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě a ve slíbeném termínu, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.