Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#58208Strhnutí kreditu při pozdním dobití karty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2022, před 3 lety

Jan Kuba

Znění stížnosti

Kredit na dobíjecí kartě má platnost půl roku.
Nestihl jsem si včas dobít kredit.
Po dobití kreditu částkou 300 Kč je kredit jen 300Kč.
Původní kredit ve výši cca 600 Kč mi byl vymazán.
Mám zato, že se tímto společnost O2 neoprávněně obohatila.


Produkt

Dobití kreditu na telefonní kartě O2


Požadované řešení

Vrácení nevyužitého kreditu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2022 12:40, před 3 lety

Dle názoru Českého telekomunikačního úřadu nelze skutečnost, že účastník nevyužije dobitý kredit přičíst k tíži operátora. Ujednání o expiraci kreditu však musí být v obchodních podmínkách přesně a srozumitelně formulováno. Doba, po kterou by bylo nutné spotřebovat také nemůže být nepřiměřeně krátká.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.6.2022 13:30, před 3 lety

Dobrý den,
rádi oprávněnost exspirace kreditu prověříme, napište nám, prosím, na email info@o2guru.cz řešené telefonní číslo a číslo SIM.
Obecně však platí, že doba platnosti kreditu je stanovena Ceníkem předplacených služeb dostupným na webové stránce https://www.o2.cz/osobni/ceniky-a-dokumenty#dokumenty-ceniky-osobni .
Doba platnosti běžného kreditu závisí na hodnotě jednorázového dobití a určuje jí dobití s nejdelší expirací.
Při dobití částky 0 - 499 Kč je doba platnosti 6 měsíců, při dobití 500 Kč a více je doba platnosti 12 měsíců.
Na exspiraci opakovaně upozorňujeme zasíláním SMS zpráv tak, aby měl zákazník dobitím možnost platnost prodloužit.
S pozdravem a přáním úspěšného dne,
Jakub Šupol
Guru pro Social Media, O2 Czech Republic a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2022 13:40, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2022 15:19, před 2 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.