Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Kredit na dobíjecí kartě má platnost půl roku.
Nestihl jsem si včas dobít kredit.
Po dobití kreditu částkou 300 Kč je kredit jen 300Kč.
Původní kredit ve výši cca 600 Kč mi byl vymazán.
Mám zato, že se tímto společnost O2 neoprávněně obohatila.
Dobití kreditu na telefonní kartě O2
Vrácení nevyužitého kreditu.
|
Tweet |
Dle názoru Českého telekomunikačního úřadu nelze skutečnost, že účastník nevyužije dobitý kredit přičíst k tíži operátora. Ujednání o expiraci kreditu však musí být v obchodních podmínkách přesně a srozumitelně formulováno. Doba, po kterou by bylo nutné spotřebovat také nemůže být nepřiměřeně krátká.
Dobrý den,
rádi oprávněnost exspirace kreditu prověříme, napište nám, prosím, na email info@o2guru.cz řešené telefonní číslo a číslo SIM.
Obecně však platí, že doba platnosti kreditu je stanovena Ceníkem předplacených služeb dostupným na webové stránce https://www.o2.cz/osobni/ceniky-a-dokumenty#dokumenty-ceniky-osobni .
Doba platnosti běžného kreditu závisí na hodnotě jednorázového dobití a určuje jí dobití s nejdelší expirací.
Při dobití částky 0 - 499 Kč je doba platnosti 6 měsíců, při dobití 500 Kč a více je doba platnosti 12 měsíců.
Na exspiraci opakovaně upozorňujeme zasíláním SMS zpráv tak, aby měl zákazník dobitím možnost platnost prodloužit.
S pozdravem a přáním úspěšného dne,
Jakub Šupol
Guru pro Social Media, O2 Czech Republic a.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.