Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
V internetovém obchodě jsem 31.1.2015 objednal zboží a ihned uhradil platební kartou kupní cenu 11709 Kč. Zboží mělo být skladem a datum doručení mělo být dne 2.2.2015. Dosud mi nebylo zboží doručeno, ani se se mnou nikdo nespojil, ani mi nikdo neodpověděl na dva dotazy zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Telefonní linku mají pouze placenou, na které se musí nejdříve dlouho čekat, než je volací spojen s nějakým neochotným personálem, čímž takový hovor vyjde na několik desítek/stovek korun a výsledek žádný.
Panasonic TX-39AS650E, ROHNSON R 565
Doručení zboží nejpozději do 4.2.2015 nebo vrácení celé kupní ceny + úroků.
|
Tweet |
Z uzavřené kupní smlouvy vzniká společnosti povinnost zboží dodat ve sjednaném termínu dodání. Pokud není doba dodání ujednána, je možné požadovat dodání ihned a společnost má poté povinnost dodat zboží bez zbytečného odkladu. Nesplněním se ocitá v prodlení a spotřebitel může od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny.
Vážený pane Svobodo,
již jsme spolu komunikovali na portálu Heureka.cz. Vzhledem ke zvolené dopravě zdarma byl termín předání zboží stanoven na 2.2. - 5.2., což je možné zkontrolovat nejen při vytváření Vaší objednávky, ale také jsme Vám jej potvrdili v emailu, který zasíláme bezprostředně po jejím vytvoření. Objednávku jsem na základě Vaší žádosti 4.2. stornovala a 5.2. Vám byla odeslána uhrazená částka zpět na platební kartu.
V tomto případě nedošlo z naší strany k žádnému pochybení.
Děkuji za pochopení.
Ivana
Mall.cz
Hodnocení:
Komentář: Komunikace se společností mall.cz je naprosto děsivá: pouze placená infolinka (kde se člověk vůbec nic nedozví), druhou možností je kontaktní formulář, na který pro změnu nikdo nereaguje. Po řadě urgencí jsem sice obdržel zpět uhrazenou platbu za nedodané zboží, ale bez úroků, takže jsem vlastně proti své vůli poskytl internetovému prodejci bezúročnou půjčku.