Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#5821Zaplacené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

24 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2015, před 10 lety

Karel Svoboda

Znění stížnosti

V internetovém obchodě jsem 31.1.2015 objednal zboží a ihned uhradil platební kartou kupní cenu 11709 Kč. Zboží mělo být skladem a datum doručení mělo být dne 2.2.2015. Dosud mi nebylo zboží doručeno, ani se se mnou nikdo nespojil, ani mi nikdo neodpověděl na dva dotazy zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Telefonní linku mají pouze placenou, na které se musí nejdříve dlouho čekat, než je volací spojen s nějakým neochotným personálem, čímž takový hovor vyjde na několik desítek/stovek korun a výsledek žádný.


Produkt

Panasonic TX-39AS650E, ROHNSON R 565


Požadované řešení

Doručení zboží nejpozději do 4.2.2015 nebo vrácení celé kupní ceny + úroků.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2015 17:40, před 10 lety

Z uzavřené kupní smlouvy vzniká společnosti povinnost zboží dodat ve sjednaném termínu dodání. Pokud není doba dodání ujednána, je možné požadovat dodání ihned a společnost má poté povinnost dodat zboží bez zbytečného odkladu. Nesplněním se ocitá v prodlení a spotřebitel může od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.2.2015 09:34, před 10 lety

Vážený pane Svobodo,

již jsme spolu komunikovali na portálu Heureka.cz. Vzhledem ke zvolené dopravě zdarma byl termín předání zboží stanoven na 2.2. - 5.2., což je možné zkontrolovat nejen při vytváření Vaší objednávky, ale také jsme Vám jej potvrdili v emailu, který zasíláme bezprostředně po jejím vytvoření. Objednávku jsem na základě Vaší žádosti 4.2. stornovala a 5.2. Vám byla odeslána uhrazená částka zpět na platební kartu.

V tomto případě nedošlo z naší strany k žádnému pochybení.

Děkuji za pochopení.

Ivana
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.2.2015 19:15, před 10 lety


Karel Svoboda

Hodnocení:

Komentář: Komunikace se společností mall.cz je naprosto děsivá: pouze placená infolinka (kde se člověk vůbec nic nedozví), druhou možností je kontaktní formulář, na který pro změnu nikdo nereaguje. Po řadě urgencí jsem sice obdržel zpět uhrazenou platbu za nedodané zboží, ale bez úroků, takže jsem vlastně proti své vůli poskytl internetovému prodejci bezúročnou půjčku.