Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Při placení výrobku dne 9.6.2022 společnosti Wuders s.r.o. přes platební bránu společnosti ComGate Payments, a.s., jsem si nevšimla chybně vygenerovaného QR kódu a platba odešla na účet 2600285563/2021 vs.0456408098, účet patří společnosti ComGate Payments, a.s.
Prosím o vrácení částky zpět na můj účet.
Společnost Wuders s.r.o pro kterou byla částka 490,- určená, peníze neobdržela.
Vrácení částky 490,- na můj účet číslo 670100-2212128494/6210
|
Tweet |
V případě, že nebyl ComGate Payments, a.s konečným subjektem platby, ale pouze zprostředkovatelem, musel by prokázat, že na peněžité plnění má nárok, v opačném případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení dle § 2991 občanského zákoníku. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Stížnost ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebitelce poskytnout součinnost s řešením problému.
Spotřebitelka nás informovala, že stížnost je již vyřešena. Stížnost tedy uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.