Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
nedodrženi smluvních podminek ,u platby na dobírku,ani jste nedali vědět co se děje ,ja jsem invalidni duchodce pro ktereho je to dost peněz s kterymi počitam .ze zakona mate povinost peníze poslat z jineho učtu ,včera mi bylo řečeno že ráno to budu mit na svem učtě ,tak se opět nestalo ,žadám okamžitou platbu na muj učet plus odškodné za porušeni smluv ktere se tykaji penez na dobirku omlouvam se za spusob psani ale jse ochrnuty na celou pravou stranu a psaní mi dělá velké problémy . dekuji a čekam na kladnou odpověd ,ne že to přijde po víkendu .To jsou pro mě peníze na jídlo
nebyt teto zkušnosti byl jse spokojen ale ted končim i mi přatele
okamžita uhrada a nahrada škody
|
Tweet |
Má-li být platba zprostředkována společností Zásilkovna s.r.o., které byla tato platba prokazatelně odevzdána adresátem zásilky, má společnost povinnost ji vydat ve lhůtě dohodnuté stranami, a není-li taková lhůta sjednána, pak bezodkladně po výzvě spotřebitele.
Nebude-li částka dodána, lze společnost vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.