Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#5822Zboží s prošlou dobou spotřeby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2015, před 10 lety

Vladimír Bärtl, PaedDr.

Znění stížnosti

Objednal a zaplatil jsem si prostřednictvím www. berslevu.cz produkt "Africké mango", zásilka mi přišla 29. 1. 2015, daňový doklad č. - 2014267306, částka 257 Kč, vystavil: David Antić - jednatel. S překvapením jsem zjistil, že na každém ze 4 balení je uveden datum spotřeby 31. 1. 2015.
Na mou reklamaci na adresu david@berslevu.cz a podpora@berslevu.cz jsem neobdržel odpověď.


Požadované řešení

vrácení částky a omluvu - je to neomalenost dovolit si poslat produkt,kterému končí trvanlivost


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2015 16:40, před 10 lety

Pokud je smlouva uzavřena přes internet, má spotřebitel právo od takto uzavřené smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Neznáme však přesné vlastnosti produktu, je tedy možné, že by musela být splněna podmínka neporušeného obalu. Není-li splněna jakost při převzetí, lze se domáhat práv z vadného plnění. Prodávající odpovídá dle § 2161 odst. 1 občanského zákoníku kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

V tomto případě by mohl být rozpor zejména s písm. b), pokud má zboží doporučené denní dávkování a předpokládá se tedy určitá doba jeho užívání. Ustanovení § 13 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele dává povinnost prodejci spotřebitele řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění odpovědnosti za vady výrobků a služeb, včetně podmínek uplatnění práv z vadného plnění. Dle § 2165 odst. 2 občanského zákoníku se v případě, že je na prodávané věci (jejím obalu) uvedena doba, po kterou lze věc použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost. Z těch vyplývá, že věc bude po stanovenou dobu použitelná pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Jestliže zde nebyla dána informace, že zboží lze reklamovat pouze po dobu jeho minimální trvanlivosti, pak by zde měla platit doba pro uplatnění práva z vad 24 měsíců od převzetí zboží, neboť nebyla žádnou informací zkrácena.

Informační a označovací povinnost o trvanlivosti výrobku mají smysl také v tom, že naznačují, jaký má daný výrobek účel použití. Aby byla splněna jakost při převzetí výrobku, za kterou odpovídá prodejce, pak dle § 2161 odst. 1 písm. b) občanského zákoníku odpovídá prodejce mj. za to, že se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo k účelu obvyklému pro její použití. Při oprávněné reklamaci má spotřebitel právo na úhradu nákladů, které mu v souvislosti s uplatněním reklamace vznikly.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.4.2015 15:36, před 10 lety

Pan Bärtl prostřednictvím našeho portálu zakoupil zboží, které bylo prezentováno na portálu do 27.1.2015 s upozorněním, že se jedná o doprodej a s výrazně uvedeným datem expirace tohoto výživového doplňku do 31.1.2015 přímo v popisu slevové akce. Končící doba expirace tedy byla zákazníkovi známá ještě před zakoupením produktu. Toto vyjádření jsme mu také zasílali v odpovědích na jeho emailový dotaz zaslaný na podpora@berslevu.cz a to konkrétně 2.2.2015 a také na jím odeslané hodnocení objednávky dne 20.2.2015. Zákazník nevyužil své zákonné možnosti odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.4.2015 08:29, před 10 lety


Vladimír Bärtl, PaedDr.

Pokud firma uváděla upozornění, že se jedná o zboží s procházející expirací, neviděl jsem to. Na mé výhrady formou e-mailů i korepondenci přímo na webu firmy jsem nedostával žádnou odpověď, proto jsem podal tuto stížnost. Pokud ji firma na svých stránkách uvedla se značným zpožděním, nevím o tom, protože již na jejich stránky nechodím pro ztrátu důvěry. Znovu opakuji, že žádný mail jsem od nich nedostal!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.4.2015 09:39, před 10 lety

Níže uvádíme komunikaci s panem Bärtlem. Tentýž email byl odeslán ještě 1.2. v odpovědi na jiný email zákazníka.


Markéta Pokorná Úno 02 13:09
Klára Nováková pátek 08:33 (assign)

Dobrý den,
velice si vážíme Vašeho nákupu na berslevu.cz. Přípravek jste u nás zakoupil ve výprodeji, kde bylo na končící dobu expirace upozorněno, viz podmínky akce http://www.berslevu.cz/akce/11073
Děkujeme za pochopení

S pozdravem
Váš tým zákaznické podpory BerSlevu.cz
tel.: 774 728 578, e-mail: podpora@rabator.com


Klára Nováková Led 30 09:33
Dobrý den,
velice si vážíme Vašeho nákupu na berslevu.cz. Přípravek jste u nás zakoupil ve výprodeji, kde bylo na končící dobu expirace upozorněno, viz podmínky akce http://www.berslevu.cz/akce/11073
Děkujeme za pochopení

S pozdravem
Váš tým zákaznické podpory BerSlevu.cz
tel.: 774 728 578, e-mail: podpora@rabator.com


Vladimír Bärtl Led 29 18:57
Dobrý den,
chci vas upozornit na problém: zaplatil jsem si u vás dva vouchery na
produkt africké mango, dnes mi přišly 4 ks. Po prohlédnutí jsem zjistil,
že na každé krabičce je "spotřebujte do 31.1.2015", to považuji za
skandální. Budu komunikovat s dodavatelem, ale vám to píši proto, abyste
toto zboží dále neinzerovali.
S pozdravem

PaedDr. Vladimír Bärtl

Děčínská 317

403 23 Velké Březno

608 977 409 mob.

417 630 661 VOIP

http://litac.estranky.cz

http://letecke.zonerama.com/Profile/31877/59301

http://cestavoir.free.fr/viewer2.html?4471027

Skype jméno: vladimirbartl

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.4.2015 09:48, před 10 lety


Vladimír Bärtl, PaedDr.

Ani jeden z uvedených mailů jsem neobdržel. Jak jsem již sdělil, nemám již k této společnosti důvěru, již jsem se smířil s tím, že jsem naletěl a domnívám se, že je zbytečné nadále komunikovat a touto věcí se zabývat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.4.2015 11:33, před 10 lety

Bohužel nemůžeme žádným způsobem ručit za správné doručení elektronické komunikace do emailové schránky adresáta. Text nabídky lze stále zkontrolovat pod dříve uvedeným odkazem, upozornění o končící expiraci nabízeného produktu je tam možné vidět. Tato informace byla řádně uvedena, domníváme se tedy, že jsme postupovali v souladu se zákonnými předpisy i dobrými mravy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.4.2015 21:45, před 10 lety


Vladimír Bärtl, PaedDr.

Hodnocení: