Společnost


Bombex Company s.r.o.

Počet nahlášených stížností:214
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

41%
59%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#58221Nano sprej

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2022, před 3 lety

Roman Gardelka

Znění stížnosti

vámi avizované vlastnosti nano spreje na opravu laku jsou lživé. Žádám vrácení peněz


Produkt

lživé informace


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2022 17:47, před 3 lety

Neodpovídá-li zboží objednávce (např. v prezentovaných/slibovaných vlastnostech, v estetickém provedení apod.), jedná se o vadu, kterou spotřebitel může vytknout prodávajícímu skrz reklamaci. V rámci reklamce je možné v tomto případě požadovat dodání nové věci, která bude odpovídat svým provedením inzerovanému zboží, dále vrácení peněz, případně přiměřenou slevu z kupní ceny (§ 2169 občanského zákoníku). Pokud si prodejce vyžádá reklamovanou věc k posouzení, je spotřebitel povinen ji prodejci zaslat. Bude-li reklamace oprávněná, má spotřebitel nárok na proplacení přepravného (§ 1924 občanského zákoníku).

Na vyřízení reklamace má prodejce zásadně 30 dní (§ 19 zákona o ochraně spotřebitele). Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.8.2022 10:49, před 2 lety

Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2022 18:23, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.10.2022 18:44, před 2 lety


Roman Gardelka

po delších tahanicích a upozornění, že případ předám Policii ČR byly peníze vráceny. od uvedené firmy bych již nekoupil ani rezavý hřebík

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.10.2022 23:24, před 2 lety

Dobrý den,
vyřízeno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2022 08:24, před 2 lety

Na základě vyjádření smluvních stran stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.