Počet nahlášených stížností: | 185 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, poprosila bych o vrácení peněz na Kinder Fest - Praha - 18. 6. 2022.
Dnes ráno 9.6.2022 mi přišel email, že se mění datum a místo festivalu na 11.6., bohužel za 1 den nejsem schopna změnit na sobotu program.
Zhrnutie objednávky:
Objednávka č.:234525
Akce : Kinder Fest - Praha - 18. 6. 2022
počet sektor (typ vstupenky) cena
2 x 1.Vlna 780.00 CZK
spolu 780.00 CZK
Zhrnutie objednávky:
Objednávka č.:237802
Akce : Kinder Fest - Praha - 18. 6. 2022
počet sektor (typ vstupenky) cena
2 x 1.Vlna 780.00 CZK
spolu 780.00 CZK
-Kinder Fest - Praha - 18. 6. 2022
Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li pořadatel akce peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Jestliže nedošlo ke zrušení akce, ale pouze ke změně termínu konání, jde o změnu v čase plnění. Takovou změnu není možné provést bez souhlasu spotřebitele, jde o jednu ze základních náležitostí každé spotřebitelské smlouvy (-čas, místo a způsob splnění závazku).
Nesouhlasil-li spotřebitel se změnou závazku, zanikl původní závazek pro nemožnost plnění. V takovém případě má podnikatel povinnost bezodkladně vrátit spotřebiteli cenu za vstupenku. Neučiní-li tak, může spotřebitel požadovat navíc i úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (https://www.coi.cz/informace-o-adr/). Rovněž je možné nárok vymáhat soudní cestou. K zastupování je vhodné využít služeb advokáta (www.dtest.cz/advokati).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.