Společnost


PLATFORM ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58237Aukce PLATFORM , zrušit smlouvu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2022, před 3 lety

Lenka Čandová

Znění stížnosti

Dobrý den, chci se zeptat jak mám postupovat, když AUKCE PLATFORM nepřevzal doporučený dopis. Chci ukončit (zrušit) smlouvu, ale nevím jak, když vůbec nekomunikují s lidmi. Vím že od 1.1.22 vyšel nový zákon, že můžu ukončit. Ale jak mám postupovat. V roce 2020 byl u nás jejich zaměstnanec, který nabízel smlouvu, že aukce PLATFORM nám vybere levnějšiho dodavatele na plyn a elektriku. Ale toho levnější ho dodavatele mám zrušenou smlouvu. Ale zabíhá neví jak Aukce PLATFORM mám zrušit. Můžete mi prosím poradit. Děkuji Lenka


Produkt

Zrušit smlouvu


Požadované řešení

Jen, jak mám ukončit smlouvu.
Aukce PLATFORM


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2022 13:39, před 3 lety

V obdobných případech je vhodné, aby spotřebitel zaslal společnosti doporučený dopis (jak dle popisu učinil). U podání zaslaných poštovními doručovateli existuje fikce doručení - i pokud by společnost odmítla zásilku převzít, výpověď smlouvy by po uplynutí třídenní lhůty (§ 573 občanského zákoníku) byla považována za podanou a měla by tedy začít běžet výpovědní doba (v tomto případě by mohlo dojít i k okamžitému zrušení).

V případě, že by společnost i po zrušení vzájemného závazku plnila (nebo plnění požadovala), může se spotřebitel bránit dodejkou, kterou prokáže, že společnosti doporučený dopis zaslal.

Pro úplnost dodáváme adresu sídla společnosti: Jaurisova 515/4, 14000 Praha.

Dozorovým orgánem na úseku energetických zprostředkovatelů je prozatím Česká obchodní inspekce. K 1.7.2022 by tato agenda měla přejít pod Energetický regulační úřad. V případě sporu se zprostředkovatelem se tedy lze obrátit i na ADR České obchodní inspekce. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2022 16:47, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.