Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58239Nemožnost zrušení a opětovné posílání zásilek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2022, před 3 lety

Eliška Sintová

Znění stížnosti

Před pár lety oslovil prodejce mou babičku, aby ji nabídl produkt této firmy. Ta si jej zakoupila s tím, že ruší jakékoliv další objednávky. Čas od času si vzpomenou a pošlou další nechtěný balíček, který pravidelně posíláme zpátky na adresu prodejce. Bohužel po telefoni komunikaci na opětovné rušení nereagují a email se mi vždy vrátí bez doručení.


Produkt

Stander Gold Shavers Women


Požadované řešení

Aby firma již nezasilala nechtěné výrobky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2022 14:16, před 3 lety

Pokud chce spotřebitelka ukončit svůj závazek se společností, může tak učinit dohodou, výpovědí nebo závazek nechat uplynout (pouze pokud je sjednán na dobu určitou a není sjednáno jeho automatické prodlužování).

Výpověď je možné provést na základě smluvních nebo zákonných důvodů. Smluvní důvody, pro které je možné závazek ukončit (resp. jak je možné závazek ukončit) jsou obvykle vymezeny ve smlouvě nebo v obchodních podmínkách. Jestliže spotřebitelka ukončí závazek mezi ní a společností, je zboží posílané po takovémto ukončení možné považovat za tzv. neobjednané plnění. To spotřebitel nemusí hradit ani společnosti odesílat zpět (§ 1838 občanského zákoníku).

Jestliže spotřebitelka závazek ukončí oprávněnou výpovědí (případně odstoupením od smlouvy), není třeba, aby ji společnost tuto výpověď potvrzovala/povolovala. Výpověď je jednostranné právní jednání a jakási "asistence" druhé strany není pro její účinnost nutná.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2022 14:45, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.