Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 6 |
ve spolecnosti ktera provozuje nekolik intr. obchodu jako Systemsmart.cz,kde jsem zakoupil udajne novy iPhone je evidentne neco nefer...
at ted po opetovnych problemech s telefonem vyreklamovana baterie...jsem zacal goooglit a mam jasno
dostal jsem se nachytat na levnou cenu a ujisteni ze tel je novy...
ani po udajne vymene baterie telefon nesplnuje standart a ruzne se vybiji...pri nabijeni se dost zahriva coz nedela ani x let stary braska iphon po 8letech...
prvni problem zacal po 2dnu s udajne novym telefonem...po overeni zaruky u apple bylo jasne ze tele uz davno zadnou garantovanou zaruku nema...
ok rikam stary model nevadi...
baterie po 2hodinach nefuncni v telefonu,pisu reklamaci /puvodne jsem chctel odstoupit od smlouvy v 14 dnech ale jelikoz muj starsi iphon plne funkcni dostal junior vytahl jsem jeste starsi a rikam par dni vydrzim....standartne vymena baterie u tel je zalkezitost na pockani...u tehle spolecnosti 3tydny a prisel tel s baterii ktera po tydnu pouzivani vykazuje stejne znaky
tentokrat jiz nebudu stracet cas a necham tel proverit v jinem servise na vlastni naklady
dejte si pozor a urcite tady nekupujte nic
Smart Max
Systemsmart.cz
Smartonix.cz
Smartphoner.cz
Maximumsmart.cz
Alfabetmobil.cz
Alphaelectronics.cz
iPhone 65 udajne jako novy
omluva a vraceni castky za telefon
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Spotřebitel nás informoval, že mu společnost umožnila odstoupení od smlouvy. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.