Společnost


Systém Centre s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

83%
17%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#58241Zakoupen iPhone

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

19 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2022, před 3 lety

martin dolezalik

Znění stížnosti

ve spolecnosti ktera provozuje nekolik intr. obchodu jako Systemsmart.cz,kde jsem zakoupil udajne novy iPhone je evidentne neco nefer...
at ted po opetovnych problemech s telefonem vyreklamovana baterie...jsem zacal goooglit a mam jasno

dostal jsem se nachytat na levnou cenu a ujisteni ze tel je novy...
ani po udajne vymene baterie telefon nesplnuje standart a ruzne se vybiji...pri nabijeni se dost zahriva coz nedela ani x let stary braska iphon po 8letech...

prvni problem zacal po 2dnu s udajne novym telefonem...po overeni zaruky u apple bylo jasne ze tele uz davno zadnou garantovanou zaruku nema...
ok rikam stary model nevadi...
baterie po 2hodinach nefuncni v telefonu,pisu reklamaci /puvodne jsem chctel odstoupit od smlouvy v 14 dnech ale jelikoz muj starsi iphon plne funkcni dostal junior vytahl jsem jeste starsi a rikam par dni vydrzim....standartne vymena baterie u tel je zalkezitost na pockani...u tehle spolecnosti 3tydny a prisel tel s baterii ktera po tydnu pouzivani vykazuje stejne znaky
tentokrat jiz nebudu stracet cas a necham tel proverit v jinem servise na vlastni naklady

dejte si pozor a urcite tady nekupujte nic

Smart Max
Systemsmart.cz
Smartonix.cz
Smartphoner.cz
Maximumsmart.cz
Alfabetmobil.cz
Alphaelectronics.cz


Produkt

iPhone 65 udajne jako novy


Požadované řešení

omluva a vraceni castky za telefon


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2022 13:39, před 3 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2022 10:17, před 3 lety

Spotřebitel nás informoval, že mu společnost umožnila odstoupení od smlouvy. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.