Počet nahlášených stížností: | 408 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 4.3.2021 mi společnost naposledy poslala e-mailem aktuální vstupenky na představení Pán ledu, které bylo již po několikáté odsunuto - tehdy na 19.9.2021. Vstupenky jsem si zakoupila již v listopadu 2019. Vzhledem k tomu, že jsem věděla, že během COVIDu společnost ukončila činnost, na netu jsem zjistila, že lístky na tuto akci dále prodává Ticketportal. Na jejich stránkách jsem nedávno zjistila, že akce je definitivně zrušena, byť naposledy byl termín akce posunut na 11.12.2022. Na svých stránkách píší, že vstupné vrací automaticky, ale mě žádné peníze nepřišly a napsala jsem jim e-mail, že jsem lístky sice koupila u TicketArt, ale oni převzali tuto akci, a proto jsem se na ně obrátila, aby mi vrátili peníze oni. Bohužel odpověď byla stručná: "Dobrý den, vstupenky, které zasíláte jste zakoupila u jiné společnosti, bude potřeba se obrátit na danou společnost."
Jenže Ticket art nemá na stránkách žádné informace, kam se obrátit, když chci vrátit peníze za 2 zakoupené vstupenky v celkové hodnotě 1980 Kč. Když jsem odepsala na e-mail, který jsem měla od nich naposledy, vrátil se jako nedoručitelný - adresát neexistuje.
PÁN LEDU - JEVGENIJ & ALEXANDER PLJUŠČENKO, 4.4.2020/19.9.2020/20.2.2021/19.9.2021/11.12.2022,18:00, TIPSPORT ARENA-PRAHA
Žádám o vrácení celé částky za vstupné.
|
Tweet |
Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu nebyla poskytnuta – ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.
Společnost 30. 6. 2021 na svých stránkách (https://vstupenky.ticket-art.cz/) oznámila, že na sebe vyhlásila tzv. mimořádné moratorium, upravené v § 127a insolvenčního zákona. V případě vyhlášení mimořádného moratoria je společnost částečně chráněná proti svým věřitelům, ale dále může provozovat svoji podnikatelskou činnost.
Nicméně dne 23.9. 2021 se situace změnila a usnesením Městského soudu v Praze byl vyhlášen konkurs. Po vyhlášení konkursu měli spotřebitelé stanovenou lhůtu na přihlášení svých pohledávek k insolvenčnímu soudu. V tomto případě lhůta pro podání přihlášek do insolvenčního řízení uběhla 23. 11. 2021 (z veřejně dostupných zdrojů: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=C8279A750B543FADE05333F21FAC264F) a k pozdním podáním se nepřihlíží.
Jestliže spotřebitel neuplatnil svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.