Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Chtěla bych si stěžovat na prodavačku lahůdek v Chrudimi. Už po několikáté mi prodávala zboží v rukavicích od jaru nebo v nich před tím měla špinavý hadr. Když jsem jí na to upozornila nereagovala a pokračovala. Její chování bylo nepřijatelné.
Už jsem to i říkala jedné její kolegyňi, ale ona se mi omlouvala a odpověděla mi, že si mám stěžovat vedoucí a nebo na centrálu. Tak jsem zvolila tuto variantu, protože vedoucí není k zastižení a taky si myslím, že by to odnesla tak příjemná paní.
Požaduji nápravu nebo budu chodit jinam. Není to totiž poprvé.
|
Tweet |
Pro přípravu a prodej potravin platí přísná hygienická pravidla. Má-li spotřebitelka pocit, že v prodejně dochází opakovaně k porušování těchto pravidel bez toho, aniž by byla po její urgenci zjednána nějaká náprava, může spotřebitelka zvážit podání podnětu Krajské hygienické stanici, popřípadě Státní veterinární správě či Státní zemědělské a potravinářské inspekci (záleží na tom, kterého produktu se porušování hygienických pravidel týká).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.