Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#58244Stížnost na prodavačku lahůdek Chrudim

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 15 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2022, před 3 lety

Dana Ždímalová

Znění stížnosti

Chtěla bych si stěžovat na prodavačku lahůdek v Chrudimi. Už po několikáté mi prodávala zboží v rukavicích od jaru nebo v nich před tím měla špinavý hadr. Když jsem jí na to upozornila nereagovala a pokračovala. Její chování bylo nepřijatelné.
Už jsem to i říkala jedné její kolegyňi, ale ona se mi omlouvala a odpověděla mi, že si mám stěžovat vedoucí a nebo na centrálu. Tak jsem zvolila tuto variantu, protože vedoucí není k zastižení a taky si myslím, že by to odnesla tak příjemná paní.


Požadované řešení

Požaduji nápravu nebo budu chodit jinam. Není to totiž poprvé.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2022 17:56, před 3 lety

Pro přípravu a prodej potravin platí přísná hygienická pravidla. Má-li spotřebitelka pocit, že v prodejně dochází opakovaně k porušování těchto pravidel bez toho, aniž by byla po její urgenci zjednána nějaká náprava, může spotřebitelka zvážit podání podnětu Krajské hygienické stanici, popřípadě Státní veterinární správě či Státní zemědělské a potravinářské inspekci (záleží na tom, kterého produktu se porušování hygienických pravidel týká).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2022 15:41, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.