Společnost


Stark Resilient s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58249Odstoupeni od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2022, před 3 lety

Roman Vilikus

Znění stížnosti

U spolecnosti Stark Resilient s.r.o. jsem podla zadost na zpracovani podkladu k praci, kterou bych chtel delat. Prace byla nacenena, zaplacena a podle mych pripominek mi bohuzel nedodala co mela. Neodpovidalo to zadani dila. Dne 7. 5. byla vlozena do systemu ale az po doplaceni cele castky, coz bylo 16.5. jsem mohl dilo videt a nechat ho mym poradcem ohodnotit co je v nem spatne. Bohuzel melo velike nedostatky vcetne zakladniho zadani, a tak jsem reklamoval 17. 5. toto dilo. Mezitim jsme spolu nekomunikovali, jen 17. 5. ohledne te reklamace a pripominek. Dne 10.6. jsem podal zadost o odstoupeni od smlouvy a bohuzel jsem se shledal jen s tim, ze mi penize nechteji vratit, praci uz zjevne take delat nechteji, a vyhrozili mi jen tim, ze celou zalezitost budou resit se skolou a s pravniky. Ve skole ovsem zadnou praci zatim zadanou nemam. Konzultoval jsem predbezne jen se svoji budouci vedouci, jak ma vypadat a to je vpodstate vse. Samozrejme vse potrebne mohu dodat.


Požadované řešení

Vraceni penez za spatne udelane dilo, coz je 12 000 Kč, nebo alespoň adekvatni casti, protože s podkladu byl pouzit ke konzultaci jen uvod, ktery je velice kratky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2022 13:51, před 3 lety

Jestliže služba neodpovídá sjednané kvalitě, je možné ji reklamovat. Při uznané reklamaci by mohla společnost následně dodat podklady bez vad, nebo například dát přiměřenou slevu (aby byla cena odpovídající kvalitě podkladů). Odstoupení od smlouvy by nejspíše mohlo být až krajním řešením (nevíme však, v jaké kvalitě bylo dodáno).

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Přičemž "vyřídit reklamaci" v sobě zahrnuje i umožnění, aby spotřebitel mohl s reklamovanou věcí disponovat. To znamená, že v (obvykle) 30denní lhůtě by mělo být nejen rozhodnuto o reklamaci (zamítnuta nebo přijata), ale v této lhůtě by měla být reklamovaná věc také:
- buď připravena k vyzvednutí v rámci pracovní doby prodávajícího (o možnosti vyzvednutí však musí prodávající spotřebitele prokazatelně informovat),
- anebo doručena spotřebiteli v poslední den lhůty k vyřízení reklamace do místa jeho bydliště, pokud bylo mezi stranami smluveno, že prodávající věc spotřebiteli doručí.

Tyto závěry vyplývají jednak ze smyslu a účelu zákona, jednak např. z rozhodnutí Obvodního soudu pro Prahu 10, č. j. 34 C 109/2017-32.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2022 16:49, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.