Společnost


INNOVATIVE MOBILE SOLUTIONS S.L.

Počet nahlášených stížností:153
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#58251Neoprávněná aktivace služby Buzzmobi a naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2022, před 3 lety

Monika Pangrácová

Znění stížnosti

Dne 3.6.2022 jsem dostala SMS , že jsem si aktivovala „předplatné“ Buzzmobi v ceně 99 Kč/týden.
Následně mi přišla SMS od O2, že „platba 99 Kč pro Buzzmobi za Gaming právě v pořádku proběhla. Všechny platby a jejich nastavení najdete na https://moje o2platba.cz“. Žádnou platbu jsem u O2 nepotvrzovala. Chtěla jsem službu u Buzzmobi zrušit, ale bohužel to není možné, odkaz na zrušení předplatného nefunguje. V O2 jsem další platby zablokovala.

Žádnou službu od Buzzmobi jsem si vědomě neaktivovala ani neobjednala. Prosím proto o pomoc a o radu, jak službu Buzzmobi okamžitě zrušit.
Vzhledem k tomu, že jsem tuto službu fakticky nečerpala, ráda bych dostala zpět i výše uvedenou strženou částku 99 Kč.
S pozdravem Monika Pangrácová


Produkt

Vůbec nevím, o jakou službu se jedná.


Požadované řešení

Okamžité zrušení služby a vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2022 18:19, před 3 lety

Obecně doporučujeme se v takovémto případě obrátit na svého operátora a prodiskutovat s ním možnou blokaci takovýchto nevyžádaných služeb. To se dle obsahu stížnosti v tomto případě už stalo.

Spotřebitel je povinen platit pouze za služby, které si prokazatelně objednal. V případě sporu bude muset tuto skutečnost prokazovat podnikatel, v opačném případě nemá na plnění právní nárok a jedná se tak o bezdůvodné obohacení, přičemž platí, že ten, kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Obecně ovšem máme velmi špatné zkušenosti s vymáháním takto stržených poplatků (končí obvykle v zahraničních společnostech) a proto je lepší se chovat preventivně (domluva s operátorem apod.).

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Španělsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCnet-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2022 14:47, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.