Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58255Nedopadne zbozi, bez obsluhy a nehvodne chování, nefunkční WC

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 15 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.06.2022, před 3 lety

Renata Nováková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes (11. 6. 2022) jsem jela z Prahy do Pardubic vlakem v 21:37 (směr Košice). Seděla jsem na místě 6/56 a nejenže jsme nebyli za celou cestu obslouženi kávou a případným zakuskem, ale ani vodou a denním tiskem. Myslela jsem, ze po výjezdu z Prahy bude alespon most, bohužel take nic. Když jsme se byli v 22:20 zeptat, zda bychom mohli dostat alespon kávu, když za 15 min vystupujeme bylo nám řečeno, že nemají čas nás obsluhovat, že mají přednostně na starosti business třídu a že na nás přijde řada az poté.
Nemůžu rici, že ani kupé bylo čiste, byla hrozná spina na sedackach. Jela jsem v šatech z divadla a nebylo mi ani moc po vůli si na takováto místa v tomto oblečení sedat.
Zároveň i 2 spolucestující nebyli zrovna ohleduplni a stevardi na ně vůbec nereagovali, jen je požádali aby si sedli na své místo, ale důslední nebyli ani po stížnostem od dalších spolucestujícich v kupé - asi hold maji prvotne bussiness.
Při jizdach v minulých letech se mi nic takoveho nestalo. Když jsme meli objednan vlak s obsluhou obsluha prisla jeste k nam přednostně, jelikož jsme byli první stanice po Praze k výstupu.
Mrzí mě nejen čistota Vasich vlaku ale i uzavřená WC (coz není poprvé), musí se jít min. Pres 2 vagony na WC, kde ale stojí značná cast cestujících nesplnění nabízených podmínek, přesto ze si službu připlatíme.
Chtěla bych Vás požádat o napravu a i o zlepšení kvality vasich vlaků a služeb, aby bylo zase radost s Vámi cestovat. Dekuji R. Nováková


Požadované řešení

Vrácení jízdného.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2022 14:15, před 3 lety

Jestliže nebyla služba provedena ve sjednané kvalitě, je možné ji reklamovat. Vzhledem k tomu, že řádné poskytnutí služby již nejspíše nepřipadá v úvahu, může spotřebitel požadovat například přiměřenou slevu.

Dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. je možné uplatnit reklamaci z přepravy cestujících a zavazadel, kterou lze podat písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: +420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2022 16:51, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.