Společnost


Mobile-Maestro

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#58258Neoprávněné účtování poplatku za předplatné

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
12.06.2022, před 3 lety

Barbora Čemusová

Znění stížnosti

V pátek 10.6.2022 mi v metru přišla sms od O2: Prave jste odsouhlasil/a platbu pro Wireless Works ve vysi 99,0 CZK za predplatne. Prehled plateb a nastaveni platebnich sluzeb naleznete zde https://moje.o2platba.cz.
Protože jsem nic neodsouhlasila, mobil jsem si držela v kapse, aby nevypadl při běhu ze schodů, tak jsem hned začala řešit, co s tím. Zablokovala jsem si platbu u O2 a napsala jsem mail Mobile-maestro, že jsem si nic neobjednala, nic od nich nechci a nic platit nebudu.
Dnes jsem si radši úplně zablokovala platby přes internet z telefonu (měla jsem je kvůli zprostředkování SpotifyPremium a to byla chyba).
Na můj mail mi samozřejmě nikdo neodpověděl a částka 99CZK už je na O2 vidět.
Dnes 12.6. jsem kontaktovala i O2, aby o těchto praktikách věděli s abych si zkontrolovala, že mám platby zablokované.


Produkt

Mobile-maestro; Wireless Works


Požadované řešení

Vrácení poplatku, ale hlavně již nechci platit nic dalšího.
A ideální by bylo takovéto praktiky úplně eliminovat, aby neničily život i dalším lidem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2022 15:49, před 3 lety

Spotřebitel je povinen hradit jen zboží a služby, které si prokazatelně objednal. Jestliže tak neučinil, neměl by mít povinnost platit. Důkazní břemeno ohledně objednání nese společnost - ta musí prokázat, že k objednávce došlo a zároveň také to, že nějakým způsobem plnila (vykonávala to, za co jí spotřebitel platil).

Často platí, že při zablokování plateb dojde ke zrušení služby, avšak doporučujeme kontaktovat také přímo společnost, protože by mohlo dojít k situaci, kdy bude spotřebiteli narůstat dlužná částka.

Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/co-je-to-plat-mobilem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2022 14:50, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.