Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V pátek 10.6.2022 mi v metru přišla sms od O2: Prave jste odsouhlasil/a platbu pro Wireless Works ve vysi 99,0 CZK za predplatne. Prehled plateb a nastaveni platebnich sluzeb naleznete zde https://moje.o2platba.cz.
Protože jsem nic neodsouhlasila, mobil jsem si držela v kapse, aby nevypadl při běhu ze schodů, tak jsem hned začala řešit, co s tím. Zablokovala jsem si platbu u O2 a napsala jsem mail Mobile-maestro, že jsem si nic neobjednala, nic od nich nechci a nic platit nebudu.
Dnes jsem si radši úplně zablokovala platby přes internet z telefonu (měla jsem je kvůli zprostředkování SpotifyPremium a to byla chyba).
Na můj mail mi samozřejmě nikdo neodpověděl a částka 99CZK už je na O2 vidět.
Dnes 12.6. jsem kontaktovala i O2, aby o těchto praktikách věděli s abych si zkontrolovala, že mám platby zablokované.
Mobile-maestro; Wireless Works
Vrácení poplatku, ale hlavně již nechci platit nic dalšího.
A ideální by bylo takovéto praktiky úplně eliminovat, aby neničily život i dalším lidem.
|
Tweet |
Spotřebitel je povinen hradit jen zboží a služby, které si prokazatelně objednal. Jestliže tak neučinil, neměl by mít povinnost platit. Důkazní břemeno ohledně objednání nese společnost - ta musí prokázat, že k objednávce došlo a zároveň také to, že nějakým způsobem plnila (vykonávala to, za co jí spotřebitel platil).
Často platí, že při zablokování plateb dojde ke zrušení služby, avšak doporučujeme kontaktovat také přímo společnost, protože by mohlo dojít k situaci, kdy bude spotřebiteli narůstat dlužná částka.
Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/co-je-to-plat-mobilem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.