Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#58259Dodané jiné airpody

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.06.2022, před 3 lety

Dominik Ryšavý

Znění stížnosti

Dobrý den, koupil jsem si airpody 2 generace https://www.alza.cz/apple-airpods?dq=5576607 a na některém obrázku jsou airpody s led diodou zvenku foto: https://ctrlv.cz/o4n0 proto jsem si je objednal ale přišli mi airpody s led diodou uvnitř


Produkt

https://www.alza.cz/apple-airpods?dq=5576607


Požadované řešení

dodání airpodů s led diodou zvenku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2022 15:44, před 3 lety

Neodpovídá-li zboží objednávce (např. v prezentovaných/slibovaných vlastnostech, v estetickém provedení apod.), jedná se o vadu, kterou spotřebitel může vytknout prodávajícímu skrz reklamaci. V rámci reklamce je možné v tomto případě požadovat dodání nové věci, která bude odpovídat svým provedením inzerovanému zboží, dále vrácení peněz, případně přiměřenou slevu z kupní ceny (§ 2169 občanského zákoníku). Pokud si prodejce vyžádá reklamovanou věc k posouzení, je spotřebitel povinen ji prodejci zaslat. Bude-li reklamace oprávněná, má spotřebitel nárok na proplacení přepravného (§ 1924 občanského zákoníku).

Kromě reklamace je - v závislosti na tom, jak se spotřebitel rozhodne - možné využít tzv. odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku bez udání důvodu. To je možné uplatnit tehdy, jestliže ještě neuplynula lhůta 14 dnů od převzetí zboží (§ 1829 občanského zákoníku). Uplatní-li spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy, musí prodejci do 14 dnů na své náklady zboží odeslat zpět; na druhé straně prodejce musí odeslat spotřebiteli peníze do 14 dnů ode dne, kdy zboží od spotřebitele obdrží.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.6.2022 11:58, před 3 lety

Dobrý den,

děkuji za Váš příspěvek.

Bohužel v textu Vaší zprávy neeviduji žádný referenční údaj, podle kterého bych si mohla daný případ dohledat. Mohla bych Vás v této souvislosti požádat o upřesnění čísla reklamace či objednávky, faktury nebo Váš e-mail? Následně pro Vás celou situaci blíže prověřím a budu Vás kontaktovat s informacemi ohledně dalšího postupu.

Předem děkuji za případnou spolupráci a přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.6.2022 14:04, před 3 lety


Dominik Ryšavý

Dobrý den, tady posílám číslo objedávky: 461554418

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.6.2022 19:24, před 3 lety

Dobrý večer, pane Ryšavý,
děkuji Vám za Vaši zprávu. Tento případ jsem již nyní přijala na oddělení péče o zákazníky a jakmile pro Vás budeme mít více informací, budeme Vás znovu kontaktovat.
S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.6.2022 14:31, před 3 lety


Dominik Ryšavý

Hodnocení:

Komentář: vyřešeno dárkovým šekem na 300Kč