Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den, koupil jsem si airpody 2 generace https://www.alza.cz/apple-airpods?dq=5576607 a na některém obrázku jsou airpody s led diodou zvenku foto: https://ctrlv.cz/o4n0 proto jsem si je objednal ale přišli mi airpody s led diodou uvnitř
https://www.alza.cz/apple-airpods?dq=5576607
dodání airpodů s led diodou zvenku
|
Tweet |
Neodpovídá-li zboží objednávce (např. v prezentovaných/slibovaných vlastnostech, v estetickém provedení apod.), jedná se o vadu, kterou spotřebitel může vytknout prodávajícímu skrz reklamaci. V rámci reklamce je možné v tomto případě požadovat dodání nové věci, která bude odpovídat svým provedením inzerovanému zboží, dále vrácení peněz, případně přiměřenou slevu z kupní ceny (§ 2169 občanského zákoníku). Pokud si prodejce vyžádá reklamovanou věc k posouzení, je spotřebitel povinen ji prodejci zaslat. Bude-li reklamace oprávněná, má spotřebitel nárok na proplacení přepravného (§ 1924 občanského zákoníku).
Kromě reklamace je - v závislosti na tom, jak se spotřebitel rozhodne - možné využít tzv. odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku bez udání důvodu. To je možné uplatnit tehdy, jestliže ještě neuplynula lhůta 14 dnů od převzetí zboží (§ 1829 občanského zákoníku). Uplatní-li spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy, musí prodejci do 14 dnů na své náklady zboží odeslat zpět; na druhé straně prodejce musí odeslat spotřebiteli peníze do 14 dnů ode dne, kdy zboží od spotřebitele obdrží.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
děkuji za Váš příspěvek.
Bohužel v textu Vaší zprávy neeviduji žádný referenční údaj, podle kterého bych si mohla daný případ dohledat. Mohla bych Vás v této souvislosti požádat o upřesnění čísla reklamace či objednávky, faktury nebo Váš e-mail? Následně pro Vás celou situaci blíže prověřím a budu Vás kontaktovat s informacemi ohledně dalšího postupu.
Předem děkuji za případnou spolupráci a přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení péče o zákazníky
Dobrý den, tady posílám číslo objedávky: 461554418
Dobrý večer, pane Ryšavý,
děkuji Vám za Vaši zprávu. Tento případ jsem již nyní přijala na oddělení péče o zákazníky a jakmile pro Vás budeme mít více informací, budeme Vás znovu kontaktovat.
S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.
Hodnocení:
Komentář: vyřešeno dárkovým šekem na 300Kč