Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#5826Nedoručování zásilek -opakované

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2015, před 10 lety

Nataša Sládková

Znění stížnosti

Stále dokola řeším potíže s doručováním zásilek na adresu 28.Pluku 32/1217,10000 Praha 10-Vršovice. I přesto,že jsem doma,poštovní doručovatel vhodí do schránky výzvu o uložení zásilky z důvodu nezastižení adresáta.Pokaždé jsem přítomna a zvonky nám fungují.Bydlíme v přízemí,kolikrát ho i slyším,že je v domě.Dnes např.(dnes 3.2.2015 pan F.,vhodil do schránky výzvu se včerejším datem 2.2.2015) Volala jsem tedy na poštu do Litevské ,tam mi pracovnice zdělila,že pan doručovatel u nás údajně byl i 2.2.2015.Mám si na něj ztěžovat,prý nejsem první.Načež jsem jí řekla,že to nikam nevede,paní vedoucí vždy přislíbí nápravu ale dál je situace stejná ! Bohužel se to nezakládá na pravdě,nikdo u nás nebyl. Dala mi tedy tel.číslo na jeho vedoucí,ale to nikam nevede. Za prvé mi to paní vedoucí nezvedala,po několika pokusech jsem jí poslala na tel. 603 488 646 sms s tím,že žádám nápravu a opakované doručení. Na toto také nereagovala. Jelikož na této adrese bydlím necelé čtyři roky a za tuto dobu jsem si stěžovala nejméně 5x a stále to nikam nevede,volím tedy oficiální stížnost a žádám o vyřešení a nápravu těchto problémů.To samé se dělo i minulý týden,kdy měl pan doručovatel listovních zásilek dovolenou a pracovala za něj kolegyně,ta také jen vhazuje oznámení o nezastižení . Prosím o nápravu,pokud možno urgentně,chodí mi zásilky ze zahraničí a když kolikrát ani nemám výzvu o uložení,zásilku vrátí odesílateli. Zásilku mám předem placenou a nezbývá mi nic jiného než si znovu uhradit poštovné a zásilku sledovat.
Předem děkuji za vyřízení.
Kontakt pro řešení : Nataša Sládková


Produkt

doporučené psaní z ciziny 2x poř.č.103,104 č. doručovacího okrsku 15,doručovatel Fliegel


Požadované řešení

postih zaměstnanců zodpovědných za nedoručování a vyřešení potíží do budoucna


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2015 17:16, před 10 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Se stížností je tedy nutné obrátit se přímo na Českou poštu.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.