Počet nahlášených stížností: | 95 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po deseti měsících přestalo zařízení pracovat a nejde nabít baterie. Nemohu nikde nejít jakýkoliv konntakt k reklamaci. Pokud někdo může pomoci. Nakoupeno přes fb.
Potřebuji sehnat kontakt.
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní.
Dle § 2172 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, se práva z vady zásadně uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc koupena. Reklamovat zboží lze i prostředky umožňujícími dálkovou komunikaci - tedy e-mailem (obchod@remart.cz), případně poštou (Letní 76, Krhová, 75663). Jakmile je spotřebitelova žádost o reklamaci zboží prodejci doručena (z tohoto důvodu je nejvhodnějším způsobem doporučený dopis či osobní kontakt), začíná běžet 30denní lhůta pro vyřízení reklamace. V případě nutnosti přepravit reklamovanou věc od spotřebitele k prodejci se lhůta pro vyřízení reklamace staví.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@meek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Děkujeme za odpověď.
Spotřebitel nás informoval, že byla stížnost vyřízena opravou. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme s dosažením dohody.