Společnost


Rumble corp. s.r.o.

Počet nahlášených stížností:95
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#58261Nemožnost reklamace. Nelze sehnat kontakt.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.06.2022, před 3 lety

Zdeněk Vlček

Znění stížnosti

Po deseti měsících přestalo zařízení pracovat a nejde nabít baterie. Nemohu nikde nejít jakýkoliv konntakt k reklamaci. Pokud někdo může pomoci. Nakoupeno přes fb.


Požadované řešení

Potřebuji sehnat kontakt.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2022 15:48, před 3 lety

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní.

Dle § 2172 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, se práva z vady zásadně uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc koupena. Reklamovat zboží lze i prostředky umožňujícími dálkovou komunikaci - tedy e-mailem (obchod@remart.cz), případně poštou (Letní 76, Krhová, 75663). Jakmile je spotřebitelova žádost o reklamaci zboží prodejci doručena (z tohoto důvodu je nejvhodnějším způsobem doporučený dopis či osobní kontakt), začíná běžet 30denní lhůta pro vyřízení reklamace. V případě nutnosti přepravit reklamovanou věc od spotřebitele k prodejci se lhůta pro vyřízení reklamace staví.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.8.2022 10:46, před 2 lety

Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@meek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2022 12:54, před 2 lety

Děkujeme za odpověď.

Spotřebitel nás informoval, že byla stížnost vyřízena opravou. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.