Počet nahlášených stížností: | 375 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal som si z tadiaľ kopačky žiaľ som si hneď na to prečítal že je to veľmi zlý obchod a nikto ho neodporúča takže chcem vrátiť peniaze
Kopačky s popisom Mercurial
Vrátiť peniaze
|
Tweet |
Ze stížnosti není zřejmé, jestli si spotřebitel přeje od smlouvy odstoupit "rovnou", anebo jestli mu zboží nebylo dodáno ve sjednaný termín a z tohoto důvodu si přeje od smlouvy odstoupit. Budeme při řešení předpokládat, že jde o první situaci - tedy že si spotřebitel objednávku "rozmyslel" hned vzápětí po jejím provedení.
Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné prostřednictvím § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo i ještě před samotným převzetím.
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost FINALTY TARGET MEDIA s.r.o. se často zaštiťuje tím, že není prodejce, ale pouze zprostředkovatel. Tento argument společnosti může spotřebitel s klidem ignorovat. Ke společnosti se spotřebitel může chovat jako k prodávajícímu (tudíž vůči němu uplatnit odstoupení od smlouvy).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.