Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#58269Nevyrizena reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.06.2022, před 3 lety

Andrea Řeháková

Znění stížnosti

Dobry den. 3.12.2020 jsem zakoupila zimní obuv, kozačky. Jedna podrazka se mi rozlepila. Zakouila jsem je v OC Chodov Praha.
18.1. 2022 jsem boty vratila na prodejnu, vypsala reklamacni protokol a pozadovala vraceni penez. Koupila jsem ji na ty samy prodejne dalsi boty.
Prodavacky byly neprijemny.
Již dnes 12.6.2022 me az kontaktovaly, ze se mam zastavit do prodejny a vyzvednout boty, ze vratit penize nelze.
Na vyrizeni reklamace je doba 30dnu.
Prosim o vraceni penez a odstoupeni od zmlouvy.
Dekuju.
Rehakova


Produkt

Damska vychazkova obuv, kozačky


Požadované řešení

Vraceni penez (799)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2022 15:32, před 3 lety

Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.

V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.