Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den. 3.12.2020 jsem zakoupila zimní obuv, kozačky. Jedna podrazka se mi rozlepila. Zakouila jsem je v OC Chodov Praha.
18.1. 2022 jsem boty vratila na prodejnu, vypsala reklamacni protokol a pozadovala vraceni penez. Koupila jsem ji na ty samy prodejne dalsi boty.
Prodavacky byly neprijemny.
Již dnes 12.6.2022 me az kontaktovaly, ze se mam zastavit do prodejny a vyzvednout boty, ze vratit penize nelze.
Na vyrizeni reklamace je doba 30dnu.
Prosim o vraceni penez a odstoupeni od zmlouvy.
Dekuju.
Rehakova
Damska vychazkova obuv, kozačky
Vraceni penez (799)
|
Tweet |
Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.
V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com.