Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
u společnosti jsem reklamoval nový disk asi po 3 měsících provozu. Disk vykazoval chyby při připojování a jeho interní testy hlásily chyby. Protože vím, že se tyhle věci neopravují, požadoval jsem řešení reklamace výměnou.
Přibližně po týdnu mi přišlo od CZC vyrozumění, že reklamaci vyřídili a posílají mi dobropis. Napsal jsem jim, že dobropis nechci a požaduji výměnu za funkční kus (stále mají disk skladem, je to poměrně nový typ).
Z obchodního mi napsali, že musím podepsat dobropis a pak si udělat novou objednávku na nový disk, ale že případný rozdíl ceny mi neuhradí. Jiný postup prý neumí, protože na tohle "mají takový proces".
Na reklamační oddělení není nikde telefonní kontakt, na obchodním požadují tenhle divný "proces".
http://www.czc.cz/wd-red-efrx-6tb/156616/produkt
Požaduji výměnu zboží za funkční kus, úplně stejný typ. Prodejce má tentýž disk stále skladem, neměl by v tom tedy být problém.
|
Tweet |
Jestliže se vada na věci projeví v době 6 měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Spotřebitel může v tom případě uplatnit práva z vadného plnění, tedy podle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku může žádat dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Prodávají má zvolenému nároku vyhovět, pokud je možné dodat novou věc.
Dobrý den pane Kortus,
pokud máte stále o disk zájem, napište prosím na email brettl@czc.cz. Kolega změní reklamaci, zruší dobropis a disk vymění v rámci původní reklamace.
Děkuji za pochopení.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Hodnocení:
Komentář: Disk nakonec mám doma, ale komunikace velmi špatná. Vytvořili objednávku neobjednávku (novou a pak hned zrušenou), kdy disk dorazí jsem se musel ptát opakovaně sám, až mi nakonec přestali odpovídat, tak jsem došel na pobočku a disk tam byl. Ale vážně, mají tohle zapotřebí?