Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#5827Vyřizování reklamací dobropisem

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

17 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2015, před 10 lety

Jaroslav Kortus

Znění stížnosti

Dobrý den,

u společnosti jsem reklamoval nový disk asi po 3 měsících provozu. Disk vykazoval chyby při připojování a jeho interní testy hlásily chyby. Protože vím, že se tyhle věci neopravují, požadoval jsem řešení reklamace výměnou.

Přibližně po týdnu mi přišlo od CZC vyrozumění, že reklamaci vyřídili a posílají mi dobropis. Napsal jsem jim, že dobropis nechci a požaduji výměnu za funkční kus (stále mají disk skladem, je to poměrně nový typ).

Z obchodního mi napsali, že musím podepsat dobropis a pak si udělat novou objednávku na nový disk, ale že případný rozdíl ceny mi neuhradí. Jiný postup prý neumí, protože na tohle "mají takový proces".

Na reklamační oddělení není nikde telefonní kontakt, na obchodním požadují tenhle divný "proces".


Produkt

http://www.czc.cz/wd-red-efrx-6tb/156616/produkt


Požadované řešení

Požaduji výměnu zboží za funkční kus, úplně stejný typ. Prodejce má tentýž disk stále skladem, neměl by v tom tedy být problém.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2015 14:51, před 10 lety

Jestliže se vada na věci projeví v době 6 měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Spotřebitel může v tom případě uplatnit práva z vadného plnění, tedy podle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku může žádat dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Prodávají má zvolenému nároku vyhovět, pokud je možné dodat novou věc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.2.2015 15:44, před 10 lety

Dobrý den pane Kortus,

pokud máte stále o disk zájem, napište prosím na email brettl@czc.cz. Kolega změní reklamaci, zruší dobropis a disk vymění v rámci původní reklamace.

Děkuji za pochopení.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.2.2015 16:39, před 10 lety


Jaroslav Kortus

Hodnocení:

Komentář: Disk nakonec mám doma, ale komunikace velmi špatná. Vytvořili objednávku neobjednávku (novou a pak hned zrušenou), kdy disk dorazí jsem se musel ptát opakovaně sám, až mi nakonec přestali odpovídat, tak jsem došel na pobočku a disk tam byl. Ale vážně, mají tohle zapotřebí?