Počet nahlášených stížností: | 214 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem baterii a náhradní řetěz do pilky, nevyhovovalo, vrátila jsem v zákonné lhůtě 19. 4.2022, pošta potvrdila, že balíček doručila. Od té doby se už skoro 2 měsíce nic neděje. Nezvedaji telefon, na maily přichází automatická odpověď.
Zboží objednáno pře web nakupDarek.cz. Dne 12.6. jsem podala podnět k prošetření ČOI.
Objednávka č.25429 náhradní řetěz a baterie pro pilku Brenchie
Vrátit peníze 1340Kč.
|
Tweet |
Spotřebitel má v popsaném případě nárok na vrácení peněz do 14 dnů poté, co prokáže, že zboží podnikateli odeslal, popř. poté, co zboží podnikatel obdržel (§ 1832 občanského zákoníku). Nedojde-li k navrácení peněz včas a podle zákona, má spotřebitel nárok navíc i na zákonné úroky z prodlení.
Bude-li podnikatel i nadále v prodlení s navrácením peněz, může spotřebitel využít tzv. předžalobní výzvu. Více o ní na https://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.