Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Pokud chce spotřebitelka ukončit svůj závazek se společností, může tak učinit dohodou, výpovědí nebo závazek nechat uplynout (pouze pokud je sjednán na dobu určitou a není sjednáno jeho automatické prodlužování).
Výpověď je možné provést na základě smluvních nebo zákonných důvodů.
Spotřebitelce doporučujeme obrátit se s žádostí o ukončení svého závazku přímo na společnost. Např. skrz kontaktní e-mail: info@standergroup.eu, nebo prostřednictvím poštovního doručovatele na adresu ul. Bodycha 87, Warszawa, Ursus, 05-816 Reguły.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.