Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Nejsem si vědom vědom že bych dlužil za vaše zboží, žádám o kontakt na telefonní číslo 605344510 abych mohly domluvit kde se stala chyba.děkuji Kopal
Jedná se o omega-3 a vitamíny
Zrušení upomínky
|
Tweet |
Ačkoliv to není ve stížnosti uvedeno, ze zkušeností spotřebitelů, kteří se na nás obrací, se domníváme, že se i v tomto případě jedná o tzv. neobjednané plnění. Tj. situace, kdy si spotřebitel nic neobjednal a spotřebitel po něm požaduje platby. Něco takového není možné a jestliže si spotřebitel zboží neobjednal, není povinen ho platit a v případě, že mu bude doručeno, ho ani vracet společnosti zpět (§ 1838 občanského zákoníku).
Požadavek na zaplacení zboží, které si spotřebitel neobjednal, je možné považovat za agresivní obchodní praktiku (Příloha 2, písm. f) zákona o ochraně spotřebitele).
Spor se subjektem sídlícím v EU, ale mimo ČR, je možné řešit skrze Evropské spotřebitelské centrum.
Chce-li spotřebitel se společností navázat kontakt, doporučujeme mu, aby se ji ozval napřímo sám. Pokud chce spotřebitelka ukončit svůj závazek se společností, může tak učinit dohodou, výpovědí nebo závazek nechat uplynout (pouze pokud je sjednán na dobu určitou a není sjednáno jeho automatické prodlužování).
Výpověď je možné provést na základě smluvních nebo zákonných důvodů.
Spotřebitelce doporučujeme obrátit se s žádostí o ukončení svého závazku přímo na společnost. Např. skrz kontaktní e-mail: info@standergroup.eu, nebo prostřednictvím poštovního doručovatele na adresu ul. Bodycha 87, Warszawa, Ursus, 05-816 Reguły.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.