Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
V prosinci 2021 mi z této společnosti volali a nabídli bezplatný balíček na zkoušku s tím, že v případě nespokojenosti mohu odstoupit. Ješte ve 14 denní lhůtě jsem firmě doporučeně zaslala dopis s odstoupením,žádostí vymazání z databáze a produkty.Na několikátý pokus jsem se dovolala a odstoupení provedla i telefonicky. Mejlem mi bylo potvrzeno přijetí dopisu a zrušení dalších balíčků. Za 2 měsíce přišel balíček nový za 999,- opět zaslán zpět i s novým odstoupením, které poukazovalo na to předchozí a naprosto k ničemu 24.5.2022 dorazil 3. balíček. Proto jsem se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci a čekám jak to dopadne
cbd olej + tablety
již nechci dostávat balíčky a platit poštovné za věčné odesílání spět
|
Tweet |
Jestliže spotřebitel oprávněně odstoupí od smlouvy (např. situace popsaná ve stížnosti, kdy je využito odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží), je tím ukončen závazek mezi ním a podnikatelem.
Jestliže podnikatel po řádném ukončení závazku ze strany spotřebitele pokračuje v zasílání zboží, jde z jeho strany o tzv. neobjednané plnění. To spotřebitel nemusí společnosti na své náklady vracet, ani jí o tom vyrozumět, ani ji za takové neobjednané zboží platit (§ 1838 občanského zákoníku). Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Vyžadování plateb za neobjednané plnění je agresivní obchodní praktikou [Příloha č. 2 písm. f) zákona o ochraně spotřebitele).
Obrátila-li se spotřebitelka na ESC, přeřazujeme společnost primárně na ni, aby nás mohla o výsledku řízení vyrozumět.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Nedaří se mi odeslat kodumenty k e-mailu přijde jen psaní bez dokumentu a na poslední mejl mi nebylo odepsáno
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.