Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
V Praze dne 13.06. okolo 15. hodiny na Hájích na pobočce Lidl vedle ulice Kulhavého jsem si zakoupil nákup a namísto jednoho balení cibule mi bylo namarkováno 5 balení cibule. Bohužel jsem tento fakt přehlédl a všiml si ho až doma. Vydal jsem se tedy zpět do Lidlu s zájmem o reklamaci. Tam mi bylo nevyhověno a kladeno na důraz, že je to moje chyba, protože jsem si nezkontroloval účtenku na místě nebo na parkovišti. Účtenku jsem si na místě nekontroloval, využívám pouze elektronickou účtenku a ve spěchu a vytíženosti prodejny jsem se jen pozastavil nad tím, že je ten nákup celkem dražší, ale nechtěl jsem zdržovat provoz. Reklamace mi nebyla uznána a jsem velice nespokojený, protože jsem nedostal ani ubohý dárkový poukaz nebo jakoukoliv jinou náhradu. Moje chyba to není a nelíbí se mi, že vina byla shazována na mě, přičemž je toto chyba na straně prodávajícího nebo počítače. Cítím se velice rozhořčen a nemám chuť, kvůli takovému jednání a bez snahy o vyřešení, nakupovat v budoucnu v pobočkách Lidl. Proto se na Vás obracím formou stížnosti a tím bych i rád zažádal o náhradu chyby vašich zaměstnanců.
Cibule žlutá 2kg, Účtenka číslo 09564, Terminál: LIDL2752-53268275
vrácení peněz / dárkový poukaz
|
Tweet |
Spotřebitel je povinen platit jen zboží, které si koupil. Jak zmiňuje sám spotřebitel, v uvedeném případě bude těžké prokazovat, že si zboží nezakoupil. Z tohoto důvodu doporučujeme spotřebitelům, aby si namarkované zboží kontrolovali ihned za pokladnami v prostorech k tomu určených.
Účtenku (resp. naúčtovaný nákup) může spotřebitel samozřejmě reklamovat, nicméně jak je uvedeno výše, bude muset prokázat, že si zboží nezakoupil, což bude v uvedeném případě problematické.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.