Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V kamenné prodejně Comtessa Černý most jsem zakoupila šaty, které se mi nehodí na druhý den jsem chtěla šaty vrátit, paní prodavačka mě však upozornila, že vracení peněz za šaty není možné a ukázala mi cedulku u kasy , kde je toto upozornění napsáno což mi při koupi řečeno nebylo. Zkoušela jsem najít kontakt na společnost a s někým se domluvit na vracení peněz. Bohužel všude mi bylo řečeno, ze tento problém vyřešit nejde a ze mi peníze vrátit nemohou. Ze je možná výměna. Tím, že jsem na skutečnost, ze peníze vrátit nejdou .. upozorněna nebyla a cedulky si nemusí každý všimnout si nemyslím, že je chyba na mé straně a požaduji vracení peněz nebo aspoň kontakt na někoho, s kým bych toto mohla řešit. Děkuji
Požaduji kontakt na někoho, s kým mohu situaci řešit a chci vrátit peníze.
|
Tweet |
Vrácení peněz za zboží zakoupené v kamenné prodejně by bylo možné pouze v případě, že by prodejce takovou možnost nad rámec zákona spotřebiteli nabízel.
Vzhledem k tomu, že ze stížnosti neplyne, že by zboží bylo vadné, nelze ani postupovat cestou reklamace výrobku.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.