Společnost


Comtessa,spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58293Neuznání vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 12 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.06.2022, před 3 lety

Lucie Littová

Znění stížnosti

V kamenné prodejně Comtessa Černý most jsem zakoupila šaty, které se mi nehodí na druhý den jsem chtěla šaty vrátit, paní prodavačka mě však upozornila, že vracení peněz za šaty není možné a ukázala mi cedulku u kasy , kde je toto upozornění napsáno což mi při koupi řečeno nebylo. Zkoušela jsem najít kontakt na společnost a s někým se domluvit na vracení peněz. Bohužel všude mi bylo řečeno, ze tento problém vyřešit nejde a ze mi peníze vrátit nemohou. Ze je možná výměna. Tím, že jsem na skutečnost, ze peníze vrátit nejdou .. upozorněna nebyla a cedulky si nemusí každý všimnout si nemyslím, že je chyba na mé straně a požaduji vracení peněz nebo aspoň kontakt na někoho, s kým bych toto mohla řešit. Děkuji


Požadované řešení

Požaduji kontakt na někoho, s kým mohu situaci řešit a chci vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2022 16:51, před 3 lety

Vrácení peněz za zboží zakoupené v kamenné prodejně by bylo možné pouze v případě, že by prodejce takovou možnost nad rámec zákona spotřebiteli nabízel.

Vzhledem k tomu, že ze stížnosti neplyne, že by zboží bylo vadné, nelze ani postupovat cestou reklamace výrobku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2022 15:36, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.