Společnost


Mironet.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#5830Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

26 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2015, před 10 lety

Duhajský František

Znění stížnosti

Dobrý den. Na vánoce jsem zakoupil mobilní telefon a po měsíčním běžném používání se telefon (plastvá část) prohnula a v důsledku toho se odlepil display. telefon byl zaslán na reklamaci a ta byla zamítnuta. Telefon neutrpěl pád ani nebyl nijak fyzicky namáhám.
Emailem jsem kontaktoval i s popisem závady technika a ten mi doporučil abych telefon zasla. Učinil jsem tak a za dvy dny byla reklamace zamítnuta z důvodu: zamitnuto: zarizeni je silne prohnuto. Poskozeni se neslucuje se zarucnimi podminkami. Nacož jsem odepsal že telefon byl běžně používán a že nechápu důvod zamítnutí.


Produkt

Mobilní telefon Doogee Dagger DG550 / 5,5" / MTK6592 Octa-Core 1.7GHz / 1GB RAM / 16GB / Android 4.2 / 3G / GPS / bílá


Požadované řešení

Oprava.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2015 17:40, před 10 lety

Prodávající odpovídá za to, že věc při převzetí nemá vady. Spotřebitel může uplatňovat práva z vad, které se projeví ve lhůtě 24 měsíců od převzetí. To neplatí, pokud kupující vadu sám způsobil. Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, případně že vadu způsobil svým jednáním spotřebitel. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.2.2015 18:20, před 10 lety

Dobrý den,
vyjádření našeho právního oddělení:
"Vada neodpovídá domněnce, že se jedná o vadu předmětu koupě, ale vadu, která byla způsobena užíváním a fyzickým namáháním výrobku. Máte možnost nechat zpracovat znalecký posudek."
S pozdravem a přáním krásného dne
Jiří Jungmann
Vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.2.2015 19:12, před 10 lety


Duhajský František

Děkuji, ale nemám zájem dále jednat s touto firmou. Opravu jsem provedl v jiné autorizovaném servisu. Oprava trvala deset minut a vše je v pořádku. Jeětě jednou děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.3.2015 11:58, před 10 lety

Prosím o uzavření případu. Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2015 15:14, před 10 lety

Stížnost tedy uzavíráme s nedosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.