Počet nahlášených stížností: | 108 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den. Na vánoce jsem zakoupil mobilní telefon a po měsíčním běžném používání se telefon (plastvá část) prohnula a v důsledku toho se odlepil display. telefon byl zaslán na reklamaci a ta byla zamítnuta. Telefon neutrpěl pád ani nebyl nijak fyzicky namáhám.
Emailem jsem kontaktoval i s popisem závady technika a ten mi doporučil abych telefon zasla. Učinil jsem tak a za dvy dny byla reklamace zamítnuta z důvodu: zamitnuto: zarizeni je silne prohnuto. Poskozeni se neslucuje se zarucnimi podminkami. Nacož jsem odepsal že telefon byl běžně používán a že nechápu důvod zamítnutí.
Mobilní telefon Doogee Dagger DG550 / 5,5" / MTK6592 Octa-Core 1.7GHz / 1GB RAM / 16GB / Android 4.2 / 3G / GPS / bílá
Oprava.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá za to, že věc při převzetí nemá vady. Spotřebitel může uplatňovat práva z vad, které se projeví ve lhůtě 24 měsíců od převzetí. To neplatí, pokud kupující vadu sám způsobil. Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, případně že vadu způsobil svým jednáním spotřebitel. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Dobrý den,
vyjádření našeho právního oddělení:
"Vada neodpovídá domněnce, že se jedná o vadu předmětu koupě, ale vadu, která byla způsobena užíváním a fyzickým namáháním výrobku. Máte možnost nechat zpracovat znalecký posudek."
S pozdravem a přáním krásného dne
Jiří Jungmann
Vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz
Děkuji, ale nemám zájem dále jednat s touto firmou. Opravu jsem provedl v jiné autorizovaném servisu. Oprava trvala deset minut a vše je v pořádku. Jeětě jednou děkuji.
Prosím o uzavření případu. Děkuji.
Stížnost tedy uzavíráme s nedosažením dohody.