Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58301OPĚT změna typu vagónu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 12 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.06.2022, před 3 lety

Daniela Hanáková

Znění stížnosti

Během pěti dní jsem s RJ cestovala dvakrát a v obou případech došlo ke změně vagonu v kategorii lowcost. V prvním případě kvůli nefunkční klimatizaci (která tedy nefungovala ani v náhradním vagónu), ve druhém případě z mě neznámého důvodu (zřejmě navýšení kapacit). V obou případech lidé neseděli na původně zakoupených místech, tudíž nemožnost objednat si občerstvení "na sedadlo". Křičet přes celý vagón, že čokoládový dortík objednaný na sedadlo 12 je ve skutečnosti na sedadlo 86 byl opravdu zážitek. Personál z toho byl také otrávený a já se opravdu nedivím. V druhém případě nám bylo nabídnuto přesunutí, ale kdybych chtěla sedět v kupé, koupím si lístek do kupé. Bohužel se člověk již nemůže spolehnout na možnost koupě jídla a musí spoléhat na své vlastní zásoby.


Požadované řešení

Bylo by dobré nabízet jídlo alespoň z vozíku (jako v ČD) a nebo by si pro jídlo lidé mohli chodit do jednoho z přípravných míst, aby alespoň NĚJAKÁ možnost koupi občerstvení byla k dispozici. Prosím o lepší organizaci "přečíslování" sedadel při změně typu vagónu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2022 15:48, před 3 lety

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2022 15:27, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.