Společnost


Lenka Pučanová

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58309Svet Mobilu Bruntal - nevraceni dopravneho ani mnou prokazatelne vydanych nakladu na vracene zbozi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.06.2022, před 3 lety

Martin Minář

Znění stížnosti

Dobry den, dne 13.4. jsem u firmy Svet mobilu Bruntal koupil novy dil LCD HTC HD2 ya cenu 299kc plus 159 postovne.Vse jsem zaplatil a zbozi jsem prebral nekdy kolem 15-18.4. Uz bohuzel nemohu dolozit.20.4. jsem kontaktoval prodejce o vade na jeho LCD a zbozi jsem odeslal zpet Zasilkovnou a prodejce si zbozi 28.4 vyzvedl. Bohuzel ted nemohu dolozit presne datum odeslani.Prodejce mi 4.5. pise ze ma moje LCD a navrhuje mi poslat nahradni dil o kterem nevi yda funguje nebo ne.Souhlasil jsem a on mi ho v pondeli 9.5. odesila/.Zbozi jsem si prevzal / nemuzu ted zjistit kdy, ale podle mejlu jsem 18.5. prodejci napsal ze jeho druhe lcd nejde a ze mu ho odeslu zpatky. 19.5. prodejce na moji zadost potvrdil ze mi vracene zbozi proplati.Zbozi jsem odeslal/nemohu ted zjistit presne kdy , ale 30.5. si ho vzyvedl/co vim tak cca 5 dni lezelo na dodacim miste.
Chtel po me jeste znovu potvrzeni o uctu kam ma penize odeslat i kdyz mel cislo uctu jiz na reklamacnim protokolu z prvni vratky.. VRacene penize stale nedoraziy a tak jsem mu 9.6. poslalznovu cislo uctu na vraceni.10.6. penize skutecne dorazily, ale jen v castce 299kc.Chybely penize za prvni dopravne od prodejce ve vzsi 159kc.To jsem se nastval a prodejce kontakoval o vraceni techto penez plus nauctovani 2x79 kc za moje odeslani zasilkovnou zpet. S timto se mnou totalne vybehl a kdyz jsem mu pohrozil COI tak po me chce dalsich 916kc viz mejl.
Zkuste na to prosim mrknout zda to ma nejakou sanci na vyhru, osobne si myslim ze ano .Prodejce i nekterou komunkaci prerusil a pokracoval v jinem mejlu, ale neni problem to dodat.


Zde vypis komunikace

Re: Re[14]: Vaše objednávka z www.mobily-dily.cz
Načíst externí obrázkyZ důvodu bezpečnosti jsme nenačetli externí obrázky obsažené v tomto e-mailu.
Uff tak vase odpoved me totálně rozsekala.Nevím kde berete tu drzost po me chtít jeste nějaké peníze.Dvakrát jste mi prodal nefunkční zboží.Vracene zboží bylo v termínu 14 dnu to mohu bez problému doložit.
To ze požadujete zboží výměnit v autorizovanem servisu to podle zákona nemůžete chtít.Vypadá to Ze právní rámec vašeho podnikání vám nic neříká..
Jeste porad doufám ze mi vrátíte moje právně nárokovane peníze ve výši 317kc.
Diky
Minář
---------- Původní e-mail ----------
Od: mobily-dily@mobily-dily.cz
Komu:
Datum: 14. 6. 2022 8:39:25
Předmět: Re[14]: Vaše objednávka z www.mobily-dily.cz

Vážený pane Minář,

rád bych Vám napsal pěkné slova a rád bych se k Vám choval velmi vstřícně a hezky, ale z Vaších mailu je evidentní, že se snažíte získat pozornost druhých za každou cenu. Tuto situaci jsem už chtěl nechat být, protože mít dva takové zákazníky asi bychom nedělali nic jiného než si dopisovali. Tohle nás, ale neživí. Z naší strany je toto poslední vyjádření, opravdu není v naších silách si psát maily se zákazníky, kteří nerespektují pravidla ani ostatní věci.

1. Pokud zákazník, vyměňuje nebo jakkoliv manipuluje s náhradními díly je to na jeho riziko a na takový díl se nevztahuje záruka. Díl by měl vždy být měněn v autorizovaném servise.
2. Zákazník ztrácí záruku a tudíž i možnost vrácení peněz ve 14 dnech.
3. Pokud servis zjistí, že došlo k manipulaci zboží neodborným zásahem a to se evidentně stalo - viz níže popsaná skutečnost, má prodejce nárok na vrácení celé částky včetně poštovného.
4. Budeme od Vás žádat vrácení částky 299,-Kč za zboží + 299,-Kč - vratku, kterou jsme učinili, ale která na základě dalších skutečností neměla být. Dále po Vás žádáme uhradit poštovné ve výši 318,-Kč. Celkem po Vás žádáme za neoprávněnou reklamaci a poškozené zboží 916,-Kč.
5. Částku prosím převeďte do 7 pracovních dnů na účet 1745140002/5500 pod VS:202206.
6. V případě neuhrazení této částky na náš účet nejpozději do 22.6.2022 budeme celou věc řešit právně. Nejenom, že Vám vzniknou další náklady na právníka, ale i penále, která začne běžet v okamžiku neuhrazení této částky.

Dále Vaše jméno dáváme na Blacklist zákazníků, kteří neoprávněně poškozují dobré jméno naší firmy a učiníme nezbytné kroky k očištění.

S pozdravem



Vladislav Breškovec • servisní technik a prodej
mobil: +420 774 910 501 • email: mobily-dily@mobily-dily.cz

Světmobilů

náměstí Míru 18 • 792 01 Bruntál
www.mobilydily.cz, www.svetmobilu.com, www.mobily-dily.cz



Odesilatel:
Datum: 13.06.2022 13:16
Příjemce: mobily-dily@mobily-dily.cz
Předmět: Re: Re[12]: Vaše objednávka z www.mobily-dily.cz

Zdravím,tak jak to vypadá?Stale nedorazily peníze za poštovné na které mam narok podle zákona.Doufám ze se domluvíme jako lidi,budete respektovat obchodní zákoník a ochranu spotřebitele.Nevím jak to delate v případě reklamaci dalších zákazníků,ale pokud stejne jako v mem případě,tak tím porušujete zákoník.Pokud to nekomu bylo jedno,tak me tedy ne.Ja i když v tuto chvíli nejsem podnikatel tak v případě prodeje na Aukru a vraceneho zboží od kupujícího automaticky vracím celou castku i castku za vracene zboží i když bych jako soukromá osoba nemusel.Podle me to je slušnost,pro vas jako pro podnikatele to je povinnost.
Zde jeste jednou moje platební udaje.
8292909414/6100
Částka 317 Kč
Diky Minář


---------- Původní e-mail ----------
Od:
Komu: mobily-dily@mobily-dily.cz
Datum: 10. 6. 2022 12:33:27
Předmět: Re: Re[12]: Vaše objednávka z www.mobily-dily.cz

To uz vážně nemyslíte vážně.
Ja vše co mi ukládá zákon splnil.
Vase zboží bylo objednáno 13.4 a 28.4 mam potvrzení ze jste si vracene zboží převzal.Ano poslal jste mi náhradu,ale porad to není nějaká vase ochota,Ale povinnost daná zákonem.To ze jste mi vyplatil jen cenu za zboží je proti aktuálnímu obchodnímu zákoníku.Ano,původně jsem poplatky za moji zaplacenou zasilkovnu nechtěl požadovat jako ocenění vasi ochoty,ale potom co jste mi vrátili jen cenu za zboží a ne celou castku včetně poštovného jste me fakt nastvali.
Na vracení cele částky mam narok Podle zákona.
Ano teď si klidně udělejte znalecký posudek,nemam s tím problem.Pokud to dopadne timto směrem tak se nemáme o čem bavit.
Verim ze se dohodneme a vrátíte mi me vámi nepravne zadržované peníze.
Diky

---------- Původní e-mail ----------
Od: mobily-dily@mobily-dily.cz
Komu:
Datum: 10. 6. 2022 11:29:30
Předmět: Re[12]: Vaše objednávka z www.mobily-dily.cz

Dobrý den,

velmi si Vážím zákazníků, kteří umí ocenit a poděkovat pokud pro ně někdo něco udělá, ale zároveň se určitě budu chovat stejně k zákazníkům, kteří nám budou ihned vyhrožovat ČOI. Pokud nejste spokojen s rychlostí a naší reakcí na vzniklou situaci, přezkoumáme zboží, které jste měl na výměnu. Pokud bude zboží vykazovat neodborný zásah a to jste popsal, že jste zboží nedal do servisu budeme Vám účtovat náhradu zboží i včetně poštovného.

Zákazník i prodejce mají své práva



Vladislav Breškovec • servisní technik a prodej
mobil: +420 774 910 501 • email: mobily-dily@mobily-dily.cz

Světmobilů

náměstí Míru 18 • 792 01 Bruntál
www.mobilydily.cz, www.svetmobilu.com, www.mobily-dily.cz



Odesilatel:
Datum: 10.06.2022 10:08
Příjemce: mobily-dily@mobily-dily.cz
Předmět: Re: Re[10]: Vaše objednávka z www.mobily-dily.cz

Dobrý den,to nemyslíte vážně ze ne?Obe Lcd jsem vám vrátil ve stanovené lhůtě.
To ze jste museli platit další jednu dopravu je vase podnikatelské riziko.
Prikladam výpis z COI.
Stále trvám na vracení cele částky za koupi což bylo 458 Kč a dále moje náklady ba vracení ve výši 158kc.
Doufám ze jsme si to vyjasnili a nebudeme muset pokračovat jinak..
Diky za kladné vyřízení.
Cislo uctu je stejne.
Minář

---------- Původní e-mail ----------
Od: mobily-dily@mobily-dily.cz
Komu:
Datum: 10. 6. 2022 9:55:32
Předmět: Re[10]: Vaše objednávka z www.mobily-dily.cz

Dobrý den,

rád bych Vám vyhověl, ale jen naše poštovné k Vám stálo 319,-Kč. Není tudíž možné, abych Vám ještě refundoval Vaše poštovné. Pokud si to jen trochu uvědomíte vyšel jsem Vám ve všem vstříc. Neřešili jsme reklamaci a nemuseli uznat ani Vaší vratku, protože přišla po 14 dnech. Navíc montáž zboží v neautorizovaném servise není dovolená reklamace. Z naší strany jste dostal maximální péči. Pro Vás jsme vykoupili díl, který přesahuje částku více jak 399,- Kč.

Nemyslíte, že z Vaší strany by mělo spíše dojít k poděkování?





Vladislav Breškovec • servisní technik a prodej
mobil: +420 774 910 501 • email: mobily-dily@mobily-dily.cz

Světmobilů

náměstí Míru 18 • 792 01 Bruntál
www.mobilydily.cz, www.svetmobilu.com, www.mobily-dily.cz



Odesilatel:
Datum: 10.06.2022 09:23
Příjemce: mobily-dily@mobily-dily.cz
Předmět: Re: Re[8]: Vaše objednávka z www.mobily-dily.cz

Dobrý den,Dekuji za vracení Ake dorazilo málo.Poslal jste jen platbu za Lcd 299 Kč a ne i za poštovné .Celkem jsrm u vas platil 458 Kč.Navic by jste mi podle platných zákonu měl proplatit i poštovné při vracení lcd.Jedna se o 2x79 Kč v Zasilkovne.Celkova částka na vracení bude tedy 616kc.Dorazilo 299,proto jeste ocekavam vratku v hodnotě 317kc.Dekuji za kladné vyřízení.
M.
---------- Původní e-mail ----------
Od: mobily-dily@mobily-dily.cz
Komu:
Datum: 10. 6. 2022 8:47:18
Předmět: Re[8]: Vaše objednávka z www.mobily-dily.cz

Dobrý den,

děkuji za to číslo účtu. V předešlém mailu jsem jej zmiňoval, že jej budu potřebovat i když jste jej napsal na papír tak jen pro potvrzení.

Přeji pěkný den. Peníze dnes budou převedeny.

S pozdravem



Vladislav Breškovec • servisní technik a prodej
mobil: +420 774 910 501 • email: mobily-dily@mobily-dily.cz

Světmobilů

náměstí Míru 18 • 792 01 Bruntál
www.mobilydily.cz, www.svetmobilu.com, www.mobily-dily.cz



Odesilatel:
Datum: 09.06.2022 23:06
Příjemce: mobily-dily@mobily-dily.cz
Předmět: Re: Re[6]: Vaše objednávka z www.mobily-dily.cz

Dobry den,penize stale nedorazily.Pro jistotu jeste číslo uctu.Diky Minář

8292909414/6100

---------- Původní e-mail ----------
Od: mobily-dily@mobily-dily.cz
Komu:
Datum: 19. 5. 2022 7:37:38
Předmět: Re[6]: Vaše objednávka z www.mobily-dily.cz

Dobrý den,

určitě Vám peníze převedu. Pošlete mi prosím číslo účtu. Zboží zašlete prosím zpět.

S pozdravem



Vladislav Breškovec • servisní technik a prodej
mobil: +420 774 910 501 • email: mobily-dily@mobily-dily.cz

Světmobilů

náměstí Míru 18 • 792 01 Bruntál
www.mobilydily.cz, www.svetmobilu.com, www.mobily-dily.cz



Odesilatel:
Datum: 18.05.2022 16:28
Příjemce: mobily-dily@mobily-dily.cz
Předmět: Re: Re[4]: Vaše objednávka z www.mobily-dily.cz

Dobrý den,tak tohle Lcd nejde vůbec.To předchozí aspoň trochu fungovalo/mělo rozsypany obraz a blikalo,ale tohle uz nejde vůbec.Můžeme se prosím tedy domluvit na vracení penez?Budete chtít to Lcd poslat zpatky?
Dekuji
Minář
---------- Původní e-mail ----------
Od: mobily-dily@mobily-dily.cz
Komu:
Datum: 7. 5. 2022 9:01:42
Předmět: Re[4]: Vaše objednávka z www.mobily-dily.cz

Dobrý den,

zabaleno. Zboží bude odcházet v pondělí.

S pozdravem



Vladislav Breškovec • servisní technik a prodej
mobil: +420 774 910 501 • email: mobily-dily@mobily-dily.cz

Světmobilů

náměstí Míru 18 • 792 01 Bruntál
www.mobilydily.cz, www.svetmobilu.com, www.mobily-dily.cz



Odesilatel:
Datum: 06.05.2022 11:48
Příjemce: mobily-dily@mobily-dily.cz
Předmět: Re: Re[2]: Vaše objednávka z www.mobily-dily.cz

Ok zkusim ho a uvidim.
Diky
---------- Původní e-mail ----------
Od: mobily-dily@mobily-dily.cz
Komu:
Datum: 5. 5. 2022 8:43:53
Předmět: Re[2]: Vaše objednávka z www.mobily-dily.cz





Vladislav Breškovec • servisní technik a prodej
mobil: +420 774 910 501 • email: mobily-dily@mobily-dily.cz

Světmobilů

náměstí Míru 18 • 792 01 Bruntál
www.mobilydily.cz, www.svetmobilu.com, www.mobily-dily.cz



Odesilatel:
Datum: 04.05.2022 17:03
Příjemce: mobily-dily@mobily-dily.cz
Předmět: Re: Vaše objednávka z www.mobily-dily.cz

Dobry den,ano vezmu i pouzity.Je to kompletne I s krytem?muzete mi poslat foto?Dekuji
---------- Původní e-mail ----------
Od: mobily-dily@mobily-dily.cz
Komu:
Datum: 4. 5. 2022 8:18:04
Předmět: Re: Vaše objednávka z www.mobily-dily.cz

Dobrý den pane Minář,

máme od Vás na reklamaci LCD na HTC HD2. Bohužel druhý díl nemáme skladem a žádný z dodavatelů také ne. Máme tady akorát díl (originál demontáž) ze staršího kusu. Obsahuje už naletovaný dotyk. Bohužel nemám ověřený jestli funguje. Budete to chtít risknout nebo máme vrátit peníze na účet.

Děkuji za info a jsem s pozdravem



Vladislav Breškovec • servisní technik a prodej
mobil: +420 774 910 501 • email: mobily-dily@mobily-dily.cz

Světmobilů

náměstí Míru 18 • 792 01 Bruntál
www.mobilydily.cz, www.svetmobilu.com, www.mobily-dily.cz



Odesilatel: mobily-dily@mobily-dily.cz
Datum: 13.04.2022 11:44
Příjemce: mobily-dily@mobily-dily.cz
Předmět: Vaše objednávka z www.mobily-dily.cz

Dobrý den,
Vaše objednávka byla přijata.

Fakturační adresa:
XXXXXX
XXXXXX
XXXXXX
XXXXXX

Doručovací adresa:
Stejná jako fakturační adresa.

Objednané zboží a doprava:
- 3996 - LCD display HTC HD2 - letovací - 299.00 Kč * 1 = 299..00 Kč
- Doprava: DPD (Dobírka) = 159.00 Kč
------
Konečná cena: 458.00 Kč

------
Váš komentář: -




Děkujeme za Vaši objednávku. Naši pracovníci Vás budou kontaktovat co nejdříve.

Dekuji
Minář


Požadované řešení

po prodejci pozaduji vracenou castku za dopravu ve vysi 159kc plus me naklady ve vysi 158kc


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2022 15:38, před 3 lety

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Práva z vadného plnění se zásadně uplatňují v provozovně prodávajícího, ve které je přijetí reklamace objektivně možné, a to v souladu s § 2172 věta první zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a v souladu s § 19 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel má dle § 1924 občanského zákoníku nárok na náhradu tzv. nutných nákladů spojených s reklamací. Těmi jsou poštovné nebo úhrady cestovních nákladů. Spotřebitel je povinen vybrat nejlevnější a v místě kam bylo dodáno dostupný prostředek přepravy. Nelze žádat po prodejci proplacení zbytečně vysokých nákladů, pokud šla doprava k reklamaci vyřešit levněji. Pokud prodejce výslovně doporučil spotřebiteli určitý způsob dopravy, pak je samozřejmě povinný uhradit veškeré náklady, které spotřebiteli vzniknou tím, že vybral způsob přepravy dle "návodu" prodávajícího. Spotřebitel má právo na úhradu těchto nákladů v penězích.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 14:01, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.