Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den.
Dnes v 9:30 jsem si koupila kolky v hodnotě 5000 Kč v domění ze je budu potřebovat.
Ale má ministerstvu vnitra mi sdělili ze je vůbec nepotrebuji.
Kolky sem samozřejmě chtěla vrátit jenze to nejde.
Jde ale jen za poplatek.
Ptam se Vás, proč bych vám měla platit za reklamaci a mám k tomu účet???
Pokud se to nevyřeší obrátím se výš.
Dekuji.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.