Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#58311Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 hodin 41 minut

Detail stížnosti

Publikováno
14.06.2022, před 3 lety

Oksana Pavelko

Znění stížnosti

Dobry den.
Dnes v 9:30 jsem si koupila kolky v hodnotě 5000 Kč v domění ze je budu potřebovat.
Ale má ministerstvu vnitra mi sdělili ze je vůbec nepotrebuji.
Kolky sem samozřejmě chtěla vrátit jenze to nejde.
Jde ale jen za poplatek.
Ptam se Vás, proč bych vám měla platit za reklamaci a mám k tomu účet???


Požadované řešení

Pokud se to nevyřeší obrátím se výš.
Dekuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2022 12:19, před 3 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.