Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den, přišla jsem do vlaku a průvodčí mě usadil na sedačku, kterou nejdříve ji oprášil od drobků. Už to bylo velmi zvláštní. Sedačka byla nechutně špinavá a byl na ni nažloutlý flek, nevím jestli zde někdo vykonal svou potřebu nebo to bylo polité. Byla unavená z práce a moje jediné přání bylo se pohodlně usadit a dojet domu, to se mi vůbec nesplnilo. Celou cestu me vše svědilo a vzhledem k obsazenosti vlaku jsem si nemohla ani přesednout. Rada bych přidala i fotografii k názorné ukázce, ale není zde možnost fotografii umístit.
Sedadlo 1/47 vlak v 14:31 z Kolína do Praha hl.n
Navracení peněz jízdného. Vyčištění vozu.
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.