Počet nahlášených stížností: | 139 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Reklamace zboží nemohla proběhnout ,protože zásilku si nikdo nepřevzal,vrátila se mi zpět.Nevím kam ji tedy vrátit,nebo kam napsat ,na internetové stránce reklamační formulář nefunguje.Tip na úspěšné vyřešení mám "POCTIVÉ JEDNÁNÍ",jestli ještě v ČR existuje! Děkuji
Cleanity -robotický vysavač
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Zmaří-li podnikatel dojití/převzetí reklamovaného zboží, platí fikce dojití zboží podle § 570 občanského zákoníku a lhůta pro vyřízení reklamace (30 dnů, viz výš) počíná běžet dnem, kdy si podnikatel měl možnost zboží převzít, avšak bezdůvodně tak neučinil.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.