Společnost


Dopravní podnik města České Budějovice, a.s.

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58321Problém s revizorem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.06.2022, před 3 lety

Anna Fragnerová

Znění stížnosti

Dobrý den, 12.6. v neděli jsem nastoupila do autobusu s platnou SMS jízdenkou. V horku se mi ale telefon vybil. Pan revizor mě chytil a chtěl mi psát pokutu. Já jsem ho požádala, zda by nevydržel 2 minuty, abych si telefon nabila, což odmítl. Výslovně mi řekl, že pokud v Dopravním podniku prokážu, že jsem opravdu sms poslala, tak nebudu platit pokutu. Celá tato situace je nahraná. V dopravním podniku mi bylo řečeno, že to není pravda a že musím pokutu zaplatit v plné výši, i když jsem ukázala, že jsem sms opravdu poslala. Pan revizor mi tedy do očí lhal. Ráda bych tedy požádala o prominutí pokuty, protože vina s dovolením není na mé straně, ale na straně vašeho zaměstnance, který mě mylně poučil o situaci. Věřím, že jste férový poskytovatel služeb a toto mi v žádném případě fér nepřijde.
Anna Fragnerová
tel: 724298704


Produkt

Anna Fragnerová, revizor 019, 12.6.2022, čas 19:16, linka 11, variabilní symbol: 4306287


Požadované řešení

Požaduji prominutí pokuty. Uhradila bych jen 30kč a ne 620kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2022 10:40, před 3 lety

Přepravce ve svých přepravních podmínkách uvádí, že jízdenka zakoupená formou SMS je neplatná, nelze-li z příčin na straně cestujícího na místě kontroly ověřit její platnost, zejména pokud nelze jednoznačně z displeje mobilního komunikačního zařízení přečíst potřebné údaje.

Poskytl-li zaměstnanec společnosti spotřebiteli při kontrole jinou informaci a tuto skutečnost lze věrohodně prokázat, pak dle § 430 a § 3 odst. 2 občanského zákoníku je společnost touto informací zavázána.

Orgánem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je v tomto případě ADR při České obchodní inspekci. Více na www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2022 15:03, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.