Společnost


EUROPE SMART SHOP LTD

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58324Přišlo úplně jiné zboží,nikdo nekomunikuje..

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.06.2022, před 3 lety

Milan Nepivoda

Znění stížnosti

Smart Shop
Objednane 2x BT repro,přišly dvě ošklivé plastove rádia bez BT a bez dodácího listu,bez účtenky,záruky,nic.,kontakt jen email ná který nikdo neodpovídá.


Produkt

BT REPRO Marshall


Požadované řešení

Vyměnit zboží za objednane,případně vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2022 15:19, před 3 lety

Neodpovídá-li zboží objednávce (např. v prezentovaných/slibovaných vlastnostech, v estetickém provedení apod.), má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci. V rámci té je možné v tomto případě požadovat dodání nové věci, která bude odpovídat svým provedením inzerovanému zboží, případně vrácení peněz nebo přiměřenou slevu z kupní ceny. Pokud si prodejce vyžádá reklamovanou věc k posouzení, je spotřebitel povinen ji prodejci zaslat. Bude-li reklamace oprávněná, má spotřebitel nárok na proplacení přepravného (§ 1924 občanského zákoníku).

Kromě reklamace je - v závislosti na tom, jak se spotřebitel rozhodne - možné využít tzv. odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku. To je možné uplatnit tehdy, jestliže ještě neuplynula lhůta 14 dnů od převzetí zboží (§ 1829 občanského zákoníku). Uplatní-li spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy, musí prodejci do 14 dnů na své náklady zboží odeslat zpět; na druhé straně prodejce musí odeslat spotřebiteli peníze do 14 dnů ode dne, kdy zboží od spotřebitele obdrží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2022 15:11, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.