Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Smart Shop
Objednane 2x BT repro,přišly dvě ošklivé plastove rádia bez BT a bez dodácího listu,bez účtenky,záruky,nic.,kontakt jen email ná který nikdo neodpovídá.
BT REPRO Marshall
Vyměnit zboží za objednane,případně vrátit peníze
|
Tweet |
Neodpovídá-li zboží objednávce (např. v prezentovaných/slibovaných vlastnostech, v estetickém provedení apod.), má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci. V rámci té je možné v tomto případě požadovat dodání nové věci, která bude odpovídat svým provedením inzerovanému zboží, případně vrácení peněz nebo přiměřenou slevu z kupní ceny. Pokud si prodejce vyžádá reklamovanou věc k posouzení, je spotřebitel povinen ji prodejci zaslat. Bude-li reklamace oprávněná, má spotřebitel nárok na proplacení přepravného (§ 1924 občanského zákoníku).
Kromě reklamace je - v závislosti na tom, jak se spotřebitel rozhodne - možné využít tzv. odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku. To je možné uplatnit tehdy, jestliže ještě neuplynula lhůta 14 dnů od převzetí zboží (§ 1829 občanského zákoníku). Uplatní-li spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy, musí prodejci do 14 dnů na své náklady zboží odeslat zpět; na druhé straně prodejce musí odeslat spotřebiteli peníze do 14 dnů ode dne, kdy zboží od spotřebitele obdrží.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.