Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#58329Zpožděný let - kompenzace - neřeší

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 hodin 45 minut

Detail stížnosti

Publikováno
14.06.2022, před 3 lety

Jana Konečná

Znění stížnosti

Dobrý den, prosím o vyřešení následující situace. Požadavek odeslaný na společnost Smartwings byl přijat, po opakovaných urgencích mi bylo odpovězeno, že na kompenzaci sice nárok mám v plné výši, ale navrhují místo 400 EUR pouze 250 EUR a to ve formě bugetu na letenky. Obratem jsem společnoti odpověděla, ž tato kompenzace pro mě není přijatelná vzhledem k tomu, že létám pouze s CK a navíc částka se liší od té, ktreá je dle mezinárodních úmluv vypočtena ( 400 EUR). I přes další opakované urgence společnost již nereaguje. Prosím o pomoc přiřešení této reklamace a níže přikládám znění provního reklamačního protokolu. Velmi děkuji za pomoc. Jana Konečná tel. 774 200 409
Jméno: Jana Konečná

Telefon: 774 200 409

E-mail: janikonecna@email.cz

Adresa: Polsko 410, Žamberk 564 01

Letiště odletu: Praha Ruzyně /PRG/

Letiště příletu: Hurghada International Airport /HRG/

Datum letu: 17.03.2022

Číslo letu: QS 1240

Rezervační kód letenky: 02002245

Předmět zprávy: Zpoždění a zrušení letu

Zpráva: Při odletu byl let zrušen pro poruchu letadla, přetlak v kabině. Při vzletu byl start přerušen, noc strávena na letišti a k odletu jsme byli vyzváni až druhý den ráno po šeté hodině. Zpoždění letu cca o sedm hodin.


Produkt

Zpožděný let QS1248, dne 17.3.2022


Požadované řešení

Kompenzace v plné výši nároku 400 eur.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2022 15:58, před 3 lety

Nároky cestujících při zpoždění letu se řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004. Cestující, jehož let byl významně zpožděn, obdrží dle čl. 7 nařízení náhradu ve výši 250 EUR u všech letů o délce nejvýše 1500 kilometrů (zpoždění o dvě hodiny nebo více), 400 EUR u všech letů v EU delších než 1500 kilometrů a u všech ostatních letů o délce od 1500 kilometrů do 3500 kilometrů, 600 EUR u všech ostatních letů.

Podrobný formulář stížnosti pro uplatnění nároku při zrušení letu, zpoždění letu nebo odepření nástupu na palubu zpracovala Evropská komise jako praktický návod postupu při stížnosti u leteckého dopravce, viz. http://ec.europa.eu/transport/passengers/air/doc/complain_form/eu_complaint_form_cs.pdf

Po bezvýsledném uplynutí šestitýdenní lhůty pro vyřízení stížnosti leteckým dopravcem, nebo pokud cestující není s odpovědí leteckého dopravce spokojen, je možné stížnost podat národnímu dozorovému orgánu. Tím je v ČR Úřad pro civilní letectví(dále jen „ÚCL“), letiště Václava Havla Praha, 160 08 Praha 6.

Společnost Travel Service, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.