Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Pojišťovna Slavia je morální bahno. Ohánějí se zákonem, co všechno jsou či nejsou povinni, a slušné chování a vstřícnost ke klientovi je jim naprosto cizí.
Posílají mi zmateně návrhy smluv rok po uzavření, později se jim ztratí stará podepsaná smlouva a žádají o podepsání zpětně datované smlouvy, a následně skončím s 2x pojištěným vozidlem, aniž vás na to upozorní. Když vás na to upozorní v konkurenční pojišťovně a zavoláte na Slavii, proč vás v klidu pojistí 2x, ani o tom nepípnou, člověk na infolince arogantně odsekne:
- "To je přece vaše věc, kolikrát se pojistíte! My nemusíme ze zákona nikomu tohle hlídat."
- "A když nastane pojistná událost, vyplatíte pojistné dvakrát?"
- "Ne."
- "Tak jaký to má tedy smysl? Proč mě tedy neupozorníte na dvojité pojištění toho samého vozidla?"
- "My nejsme povinní na to upozorňovat nikoho, to vás neupozorní žádná pojišťovna."
- "V UNIQA mě na to upozornili."
- "No tak to je jediná."
- V České Pojišťovně mě na to taky upozornili." (Byl jsem tam krátce na to kvůli úrazovému pojištění.)
- "No hele, to je jedno, zkrátka my vás na to upozorňovat nemusíme a jestli se pojistíte víckrát, pak je to váš problém."
- "Ano, ze zákona nemusíte, ale vstřícnost vůči klientům a slušnost je taky fajn".
Na to ještě něco blekotal, už jsem na něj neměl náladu, tak jsem ho zastavil a říkám,
- "Dobrá, tak to uděláme takhle, já vypovím obě smlouvy a už nikdy ke Slávii nepůjdu, protože"
- "joo, takže písemně, číslo smlouvy, podpis, pošlete na Prahu, nashledanou."
Toto se mi stalo 2x, a v prvním případě jsem kvůli jejich nedbalosti nebyl pojištěný podle centrálního registru, a musel zaplatit asociaci pojišťoven kolem 3000 Kč.
Povinné ručení.
Měli by upozorňovat klienta na dvojité pojištění téhož vozidla, měli by uznat chybu a jedno zrušit i mimo výročí smlouvy. Také by mi měli vrátit, co jsem kvůli jejich chybě musel zaplatit asociaci pojišťoven.
|
Tweet |
Tato povinnost skutečně společnosti za zákona nevyplývá. Bez znalosti dalších okolností se k tomuto případu nemůžeme dále vyjádřit. Záleží, za jakých okolností k duplicitě došlo.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.