Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po objednání vína (před rokem) příšel následující mail (který byl posledním kontaktem z jejich strany, na urgence nereagovali, telefon nebrali):
---------- Původní e-mail ----------
Od: Víno Zábavně
Komu: benda.jan@email.cz
Datum: 7. 7. 2021 12:21:01
Předmět: Potvrzení o zaplacení vína
DĚKUJEME MOC!
Děkuji Vám za objednávku a platbu vína, která tentokrát 100% pomáhá dobré věci. Vaši objednávku a peníze pošleme přímo vinařům do Mikulčic. Nečekejte prosím dodání úplně obratem, vzhledem k situaci, která na místě panuje.
Budeme se ale snažit s Vladimírem Osičkou vína připravit a převézt k expedici co nejdříve (jakmile to situace dovolí). Budeme Vás průběžně informovat.
A ještě jednou díky! heart
Pavla Svárovská
péče o zákazníky
Víno Zábavně
Klub milovníků dobrého vína
Deluxe Wine Company
Rybná 716/24, Praha 1 – Staré Město
Telefon: +420 228 881 590
Kupujte víno jinak!
Objednáno bylo víno od vinařství Osička -výběr vinaře - 6 lahví
Buď dodat objednané víno, nebo vrátit peníze
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.