Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 16 |
Vážení,
dnes jsem zakoupila jízdenku z Brna do Prahy v business třídě ve vlaku odjíždějícím 15. 6. v 7:09h z Brna do Prahy. Platila jsem kreditem.
Cena jízdenky dle aplikace: 374 Kč.
Počáteční stav kreditu na jízdence byl 600 Kč. Poprvé hlásila aplikace úspěšné stažení peněz a úhradu jízdenky, stav kreditu se snížil o cenu jízdenky. Nedostala jsem ale žádné potvrzení. Jízdenka nebyla po úhradě mezi jízdenkami v aplikaci.
Musela jsem dobít kredit a uhradit jízdenku znovu, aby se zobrazila mezi neprojetými jízdenkami. Dobila jsem kredit částkou 1068. Stav po druhé úhradě je 1000 Kč.
Přehled stavu kreditu jsem v aplikaci nenašla, takže se mi jeví, že jsem jednu jízdenku zaplatila 2x a žádám Vás o prověření.
Podobně "nefunkční" byla aplikace minulý týden, kdy jsem si pro jistotu koupila dne 7. 6. 2022 do autobusu v 10h z Brna do Prahy postupně 2 jízdenky (místa 55 a 56), protože se mi první nákup nezobrazil v "Moje cesty" a nechtěla jsem se na nástupišti hádat. Dnes jsou obě jízdenky v aplikaci zanesené. Minulý týden nebyly.
Žádám o zjednání nápravy a vyrozumění, jaké kroky jste podnikli, aby se takové věci neopakovaly.
S pozdravem,
Anna Francová
aplikace Regiojet
Vrácení peněz, zlepšení funkcionality aplikace, potvrzení všech úkonů, funkční stránka pro podání podnětů
|
Tweet |
Spotřebitelka při podezření, že službu vlivem nefunkční aplikace zaplatila dvakrát, má nárok pro prošetření ze strany dopravce požadovat vrácení duplicitního jízdného.
Kromě internetového formuláře lze společnost kontaktovat například doporučeným dopisem na adresu STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet.
Nebude-li spotřebitel s reklamací úspěšný, má možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.