Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
DOBRÝ DEN, DNE 1.9 2014 JSEM SI V PRODEJNĚ HARTICK STORE.S.R.O VE VALAŠSKÉM MEZIŘÍČÍ KOUPILA SPORTOVNÍ OBUV V CENĚ 1590,- KORUN.BOHUŽEL JSEM JI MUSELA 4.12 2014 REKLAMOVAT Z DŮVODU ŽE NA LEVÉ NOZE MĚ BOTA TLAČILA.A TO PO CELÉ DÉLCE SPODNÍ STÉLKY TAK ŽE SE NEDALA NOSIT,A PO DELŠÍM NOŠENÍ NOHA BOLELA A NATÉKALA.Z TOHOTO DŮVODU NEJSOU BOTY ANI OCHOZENÉ.BOHUŽEL MI PŘIŠLO VYJÁDŘENÍ Z REKLAMAČNÍHO ODDĚLENÍ, ŽE TO JE NEUZNANÁ REKLAMACE-OBUV PRÝ NEVYKAZUJE ŽÁDNÉ VÝROBNÍ ANI MATERIÁLOVÉ VADY.NA POUHÝ DOTEK V BOTĚ SE NIC NEJEVÍ JAKO KDYBY TAM BYLA NĚJAKÁ BOULE ČI HRB,BOHUŽEL SE TO PROJEVÍ AŽ KDYŽ JI CHVÍLI NOSÍTE.VZHLEDEM K CENĚ JSEM TAKY OČEKÁVALA KVALITNÍ OBUV A ONO NIC.BOTY JSOU NEPOUŽITELNÉ.JAK MÁM TEDY POKRAČOVAT DÁL,JAK MOHOU ROZHODNOUT NA ZÁKLADĚ ŽE BOTU JEN UVIDÍ ŽE SE NEJEDNÁ O VÝROBNÍ VADU?DĚKUJI ZA ODPOVĚĎ
BOTY NIKE 459447006 UK 8
POŽADOVALA BYCH VRÁCENÍ PENĚZ PRO KOUPI JINÉ OBUVI.
|
Tweet |
Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad, nebo prokázat, že tato konkrétní vada byla způsobena spotřebitelem.
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
V tomto případě je tedy podstatné zkoumat, zda zboží vyhovuje výše uvedenému. Například nevhodně zvolený typ obuvi nezakládá práva z nesplněné jakosti při převzetí. Má-li spotřebitelka pochybnosti o posouzení reklamace, může se obrátit na soudního znalce, který obuv odborně posoudí. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Dobrý den paní Paříková,
předem bychom rádi podotkli, že nás velmi mrzí, pokud Vám zakoupený model obuvi Nike zrovna nesedl dle Vaší anatomie chodidla. Jak je zřejmé, jde o sportovní obuv vyráběnou konfekčním způsobem tj. ve velkých sériích a nelze tedy ani při nejlepší vůli docílit toho, aby model pasoval na každou anatomii chodidla jedné velikosti.
Z tohoto důvodu doporučujeme každému zákazníkovi, aby si obuv ještě v prodejně před zakoupením řádně vyzkoušel. I při takto vyzkoušené obuvi se v ojedinělých případech nicméně může stát, že zákazník po prvním užití obuvi zjistí, že mu daný model nesedí. I v těchto případech ale většinou postačí vícenásobné užití obuvi, kdy si obuv "sedne" a poddá se tvaru chodidla. Proto doporučujeme obuv dále užívat a počáteční obtížnosti překlenout.
Skutečně se ale nelze domnívat, že takováto obuv je vadná a zakládá důvod k reklamaci.
Děkujeme za důvěru.
HATRICK STORE s.r.o. Team
Dobrý den,tuto odpověď jsem již dostala když jsem si boty přebírala.Takže jste mi vlastně neřekli nic nového,a je vidět že máte jen ty samé naučené řeči.Každému je přece jasné,že když si kupuje boty v obchodě tak je vyzkouší na místě a nebere si ty které mu nesedí.A doporučovat že mám počáteční obtíže překlenout je další hloupost,protože asi těžko budu celý den chodit v botech co tlačí až vám opuchne noha.To bych Vás chtěla vidět!Nikdy se mi nic takového s botama nestalo až teprve u Vás.To asi svědčí o tom jakou nekvalitní obuv prodáváte,a nemíníte se ani zabývat reklamacema.Do budoucna aspoň mám ponaučení,že u Vás už nikdy nic nekoupím a budu na to upozorňovat i ostatní ať se nanapálí stejně jako já.
Vzhledem k tomu, že se společnost k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření:
Dobrý den,bohužel prodejce se po dalším záporném vyjádření již neozval.Stále trvá na svém rozhodnutí,že reklamaci neuznává.
Nyní stížnost přeřazujeme na společnost a ta má tak možnost se k případu vyjádřit. Pokud tak v přiměřené době neučiní, budeme muset celou stížnost uzavřít.
Společnost HATRICK STORE s.r.o. již nevyužila možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak může pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
Bude-li spotřebitel potřebovat další konzultaci, může se obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.