Počet nahlášených stížností: | 214 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Neodpovídá-li zboží objednávce (např. v prezentovaných/slibovaných vlastnostech baterie), má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci z důvodu vady. V rámci reklamace je možné v tomto případě požadovat dodání nové části věci (baterie), která bude odpovídat svým provedením inzerovanému zboží. Není-li to možné, může spotřebitel požadovat vrácení peněz nebo přiměřenou slevu z kupní ceny. Pokud si prodejce vyžádá reklamovanou věc k posouzení, je spotřebitel povinen ji prodejci zaslat. Bude-li reklamace oprávněná, má spotřebitel nárok na proplacení přepravného (§ 1924 občanského zákoníku).
Kromě reklamace je - v závislosti na tom, jak se spotřebitel rozhodne - možné využít i tzv. odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku. To je možné uplatnit tehdy, jestliže ještě neuplynula lhůta 14 dnů od převzetí zboží (§ 1829 občanského zákoníku). Uplatní-li spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku, musí prodejci do 14 dnů na své náklady zboží odeslat zpět; na druhé straně prodejce musí odeslat spotřebiteli peníze do 14 dnů ode dne, kdy zboží od spotřebitele obdrží.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Nebrali jste telefon a nereagovali jste na email.U mně jste absolutně nespolehlivá firma.
Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.