Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58347Po vrácení zboží a telefonickém zrušení objednávky. Opětovné zasílání nevyžádaného zboží.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.06.2022, před 3 lety

Jana Majneková

Znění stížnosti

Na počátku byl telefonický hovor s nabídkou omega - mastných kyselin. Zdarma. Okamžitě jsem telefonicky objednávku zrušila. Opět dorazil další balíček, který jsem rozbalila. Telefonicky jsem urgovala zrušení objednávky a balíček na vlastní náklady vrátila Českou poštou zpět. Opět dorazil balíček, již jsem neotvírala... Vrátila na poštu jako neotevřený a začaly mi chodit faktury a upomínky.


Požadované řešení

Požaduji zrušit zasílání zboží a faktur vč. upomínek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2022 14:29, před 3 lety

Jestliže spotřebitel oprávněně odstoupí od smlouvy (např. situace popsaná ve stížnosti, kdy je využito odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží), je tím ukončen závazek mezi ním a podnikatelem.

Jestliže podnikatel po řádném ukončení závazku ze strany spotřebitele pokračuje v zasílání zboží, jde z jeho strany o tzv. neobjednané plnění. To spotřebitel nemusí společnosti na své náklady vracet, ani jí o tom vyrozumět, ani ji za takové neobjednané zboží platit (§ 1838 občanského zákoníku). Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Vyžadování plateb za neobjednané plnění je agresivní obchodní praktikou [Příloha č. 2 písm. f) zákona o ochraně spotřebitele).

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2022 15:05, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.