Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Opakovaná upomínka!!!
Stander Gold Shavers Man
Dobrý den, opakovaně mi chodí upomínka za rok 2021 za neuhrazení platby za žiletky,již jsem to řešila a paní na zákaznickém servisu ,kam nás odklanite řekla že je vše v pořádku,ale upomínka přišla další když jsem dnes volala na zákaznický servis tak ne že jsem čekala dost dlouhou dobu než mi to paní zvedla ale ještě byla arogantní a protivná a hrozně ji obtěžovalo že ji vůbec otravuju,když jsem ji na její chování upozornila praštila mi z telefonem a už ho nezvedla,nechápu co tam takový člověk dělá a proč takové lidi zaměstnavate když je obtěžuje něco vyridit a ještě si dovolí praštit někomu telefonem.
Takže bych byla ráda kdyby se tato věc porešila a dali jste vše do pořádku,nejsem žádný neplatič,vše mam urazeno!!!!A navíc by jste měli vaší zaměstnankyni vysvětlit jak se má chovat a že je zato placena!!!!
Číslo předplatného je 877718 na jméno Monika Gerstbergerová
Jedná se o zásilku z 22.11.2021 kdy úhrada měla být 16.12.2021 já platbu odesílala z účtu 15.12 2021 tudíž nevím kde je problém ale z mé strany určitě NE!!!!
Děkuji za brzké vyřízení s pozdravem Gerstbergerová Monika
|
Tweet |
Jestliže spotřebitelka řádně za svou objednávku zaplatila, není povinná provádět danou platbu znovu. Pokud by k tomu totiž došlo, jednalo by se ze strany společnosti o bezdůvodné obohacení (§ 2991 občanského zákoníku). Požadovat duplicitní platbu je v rozporu s právními předpisy.
Pokud jde o chování zaměstnanců, tak to samo o sobě nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.