Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58348Neoprávněný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.06.2022, před 3 lety

Monika Gerstbergerová

Znění stížnosti

Opakovaná upomínka!!!


Produkt

Stander Gold Shavers Man


Požadované řešení

Dobrý den, opakovaně mi chodí upomínka za rok 2021 za neuhrazení platby za žiletky,již jsem to řešila a paní na zákaznickém servisu ,kam nás odklanite řekla že je vše v pořádku,ale upomínka přišla další když jsem dnes volala na zákaznický servis tak ne že jsem čekala dost dlouhou dobu než mi to paní zvedla ale ještě byla arogantní a protivná a hrozně ji obtěžovalo že ji vůbec otravuju,když jsem ji na její chování upozornila praštila mi z telefonem a už ho nezvedla,nechápu co tam takový člověk dělá a proč takové lidi zaměstnavate když je obtěžuje něco vyridit a ještě si dovolí praštit někomu telefonem.
Takže bych byla ráda kdyby se tato věc porešila a dali jste vše do pořádku,nejsem žádný neplatič,vše mam urazeno!!!!A navíc by jste měli vaší zaměstnankyni vysvětlit jak se má chovat a že je zato placena!!!!
Číslo předplatného je 877718 na jméno Monika Gerstbergerová
Jedná se o zásilku z 22.11.2021 kdy úhrada měla být 16.12.2021 já platbu odesílala z účtu 15.12 2021 tudíž nevím kde je problém ale z mé strany určitě NE!!!!
Děkuji za brzké vyřízení s pozdravem Gerstbergerová Monika


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2022 14:25, před 3 lety

Jestliže spotřebitelka řádně za svou objednávku zaplatila, není povinná provádět danou platbu znovu. Pokud by k tomu totiž došlo, jednalo by se ze strany společnosti o bezdůvodné obohacení (§ 2991 občanského zákoníku). Požadovat duplicitní platbu je v rozporu s právními předpisy.

Pokud jde o chování zaměstnanců, tak to samo o sobě nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2022 15:07, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.