Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58351Telefonicky zrušeno přes linku..... Další balicek odmítnutý zaslaný doporučeně zpět....dnes sms .... podvodníci kteří si dělají z lidí blbce....

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
15.06.2022, před 3 lety

Renáta Tomešová

Znění stížnosti

Poslední doručený zrušený balíček jsem pdeslala doporučeně zpět na adresu ze kterého byl odeslán...29.3.2022.... napsala jsem ze nechci další balíčky a že jsem telefonicky další odběry zrušila.... hovor mám nahraný...... Potvrzení o odeslání mám též přestaňte lidi vydírat......


Požadované řešení

Ne děkuji. Nic nezasílat.....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2022 14:31, před 3 lety

Jestliže spotřebitel oprávněně odstoupí od smlouvy, je tím ukončen závazek mezi ním a podnikatelem.

Jestliže podnikatel po řádném ukončení závazku ze strany spotřebitele pokračuje v zasílání zboží, jde z jeho strany o tzv. neobjednané plnění. To spotřebitel nemusí společnosti na své náklady vracet, ani jí o tom vyrozumět, ani ji za takové neobjednané zboží platit (§ 1838 občanského zákoníku). Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Vyžadování plateb za neobjednané plnění je agresivní obchodní praktikou [Příloha č. 2 písm. f) zákona o ochraně spotřebitele).

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2022 15:08, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.