Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Po telefonické domluvě jsem souhlasila se zasláním testovacího balíčku od firmy Stander-CBD olej s chmomovými tabletami.Užívání oleje mě nevyhovovalo,proto jsem se odhlásila z dalšího zasílání zboží ve stanovené lhůtě.Bylo mě řečeno,že jsem odlášená z registrace.Za 2 měsíce poslali další balíček,který jsem si nevyžádala,poslala jsem ho poštou do jejich boxu.Nýní mě chodí upomínky a výhrůžky na pokuty,penále.Na jejich sms se nedá reagovat,jsou nedostupní,nemohu vyhledat email adresu,telefonní číslo,nemohu nijak jejich firmu kontaktovat.Prosím,jak tuto situaci řešit.Mám pouze číslo jejich účtu a můj variabilní symbol.Děkuji za radu,Votočková.
CBD olej 4%,tablety chromu
Žádám,aby mě tato firma nevnucovala svoje zboží,které jsem si ani neobjednala a přestali vyhrožovát sancema,penálema.
|
Tweet |
Spotřebitel musí uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal.
Pokud byla smlouva mezi stranami zrušena a spotřebiteli by někdy v budoucnu nějaké zboží došlo (případně mu už takové neobjednané zboží přišlo v době podání stížnosti), jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět, ani takové neobjednané zboží platit (§ 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Pokud spotřebitel nic neobjednal a společnost po něm požaduje zaplacení, jedná se o tzv. agresivní obchodní praktiku. Jelikož jde o subjekt, který má sídlo mimo ČR, je mimo působnost České obchodní inspekce, která vykonává obvykle nad těmito praktikami dozor a pokutuje je. Jelikož jde o subjekt z EU (Polsko), může se spotřebitel obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.